۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱
کد خبر: ۷۲۴۶۲۳
جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم مطرح کرد؛

اخلاص و معنویت شهدای روحانی؛ عامل ماندگاری آنان در تاریخ

اخلاص و معنویت شهدای روحانی؛ عامل ماندگاری آنان در تاریخ
جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم تأکید کرد که اخلاص و معنویت شهدای روحانی، عامل ماندگاری آنان در تاریخ این مرز و بوم بوده است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام جعفر آزادمنش، شنبه شب طی سخنانی در دیدار جمعی از مدیران سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم با خانواده شهید حجت الاسلام شریف قنوتی، اولین شهید روحانی دفاع مقدس با اشاره به اهمیت و ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اظهار داشت: شهید عزیز شما تنها متعلق به شما و حتی روحانیت نیست بلکه متعلق به انقلاب اسلامی و بلکه جهان اسلام است و ما هر گاه که توفیق دیدار با خانواده شهدا را پیدا می کنیم، حقیقتاً از این جلسات و دیدارها بسیار انرژی و روحیه می گیریم.

وی افزود: ما باید حماسه جاوید روحانیت در عرصه دفاع و شهادت طلبی را به درستی برای آحاد مردم و به ویژه نسل جدید تبیین کنیم و این مهم از جمله مصادیق بارز جهاد تبیین است.

حجت الاسلام آزادمنش همچنین گفت: مقام معظم رهبری تأکید فرمودند که جهاد تبیین فریضه ای فوری و قطعی است و در این میان طلاب و روحانیون به خصوص گروه های جهادی باید طلایه دار این مطالبه کلیدی باشند.

جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با اشاره به این که اخلاص و معنویت شهدای روحانی، عامل ماندگاری آنان در تاریخ این مرز و بوم بوده است، ابراز داشت: به تعبیر رسای رهبر عزیزمان، زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و بی شک کسانی که در این مسیر گام بردارند، نزد خدای متعال مأجور هستند.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن شریف قنوتی نخستین شهید روحانی دفاع مقدس است که ۲۴ مهرماه سال ۵۹ در دفاع از خرمشهر قهرمان به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات