۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۷۲۴۷۰۳
بیانیه مرکز مدیریت حوزه به مناسبت هفته بسیج؛

مدیران مدارس علمیه فرهنگ بسیج را در میان طلاب و روحانیون تقویت کنند

مدیران مدارس علمیه فرهنگ بسیج را در میان طلاب و روحانیون تقویت کنند
مرکز مدیریت حوزه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیانیه ای صادر کرده و حمایت و همراهی خود با بسیجیان با اخلاص در همه جبهه های حق علیه باطل را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز مدیریت حوزه های علمیه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیانیه ای صادر کرده و بر حمایت و همراهی خود با بسیجیان با اخلاص در همه جبهه های حق علیه باطل تاکید کرد کهمتن کامل بیانیه به شرح زیر است:

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا ﴿٢٣احزاب﴾ از مؤمنان مردانی هستند که به آنچه با خدا بر آن پیمان بستند [و آن ثبات قدم و دفاع از حق تا نثار جان بود] صادقانه وفا کردند، برخی از آنان پیمانشان را به انجام رساندند [و به شرف شهادت نایل شدند] و برخی از آنان [شهادت را] انتظار می برند و هیچ تغییر و تبدیلی [در پیمانشان] نداده اند.

حضرت امام خامنه ای مدظله العالی: «بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه ای است که اسلام و قرآن و امام زمان ارواحنا فداه و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است».

سالروز تشکیل بسیج مستضعفان در ۵ آذر ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی رحمة الله علیه بر همه ملت بزرگ مقاوم و افتخار آفرین ایران اسلامی مبارک باد.

بسیج مستضعفان از زمان تشکیل تاکنون مظهر اقتدار ملی، نمایشگاه صفا و اخلاص و بصیرت و مجاهدت بوده است. اکنون که دشمنان دین و قرآن تمام تلاش خود را در جهت تهی کردن ملت مسلمان از هویت دینی مصروف داشته و در تلاشند تا با تضعیف عقاید دینی آنها، استقلال و آزادی و هویت آنان را سلب کرده و جمهوریت را در برابر اسلامیت قرار دهند، بسیجیان مومن و جان برکف در صف اول مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب در کنار نیروهای حافظ امنیت ایستاده‌اند و برای خنثی سازی توطئه ها و دفع خطر از مردم انقلابی حتی جان عزیزشان را نثار امنیت کشور نمودند و با پیروی از سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام اخلاص، ایثار و فداکاری خود را به اثبات رساندند و پیامشان به دشمنان دین و امنیت این است که جوانان این مرز و بوم با همه توان در مقابل همه دنیای شما تا آخر ایستاده است.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه ضمن حمایت و همراهی با بسیجیان با اخلاص در همه جبهه های حق علیه باطل و تاکید به همه مدیران مدارس کشور نسبت به فعال کردن طلاب بسیجی و فرهنگ سازی بسیج در بین طلاب و روحانیون، از مسئولان دستگاه‌های مختلف نظام انتظار دارد مطالبات به حق مردم مومن را در دستور رسیدگی جدی خویش قرار داده و طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی با دشمنان اسلام و انقلاب و امنیت ملت با صلابت برخورد کرده و نگذارند این ملت انقلابی و شهید داده بیش از این از توطئه های دشمنان خارجی و داخلی آسیب ببینند.

گرچه می دانیم نبرد بین حق و باطل تا قیام مصلح جهانی به استقرار حاکمیت خدا در زمین ادامه داشته و پیروزی نهایی با حق به شکست نهایی نصیب دشمنان خواهد شد.

ارسال نظرات