۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۷۲۴۸۲۹

مراسم تکریم و معارفه مدیر مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیر مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید برگزار شد
مراسم تکریم و معارفه مدیر موسسه علمی تربیتی آوای توحید با تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام محمد رضا حیدری و معرفی آیت الله حسن رمضانی به عنوان رئیس جدید موسسه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم تکریم و معارفه مدیر موسسه علمی تربیتی آوای توحید با تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام محمد رضا حیدری و معرفی آیت الله حسن رمضانی به عنوان رئیس جدید موسسه برگزار شد.

در این مراسم که از سوی اعضای هیئت مدیره موسسه علمی تربیتی آوای توحید برگزار شد، از تلاش و زحمات حجت‌الاسلام محمد رضا حیدری تقدیر و تشکر به عمل آمد.

حجت الاسلام حیدری از سال ۱۳۹۵ همزمان با آغاز فعالیت موسسه آوای توحید مدیریت این موسسه را بر عهده داشت که به علت مشغله های فراوان از این سمت کنارگیری کرد.

همچنین در این مراسم آیت الله حسن رمضانی که از شاگردان برجسته علامه حسن زاده و از اساتید و مولفین برجسته حوزه علمیه قم می باشد به عنوان رئیس جدید این موسسه معرفی شد.

همچنین در این مراسم مهدی دهقان به عنوان مدیر اجرایی موسسه علمی تربیتی آوای توحید معرفی شد.

لازم به ذکر است موسسه علمی تربیتی آوای توحید در سال ۱۳۹۵ به منظور گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی و عملی علوم عقلی، توسعه کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی، کاربردی و اجتماعی سازی حکمت در سطح جامعه و زمینه سازی برای تحقق تمدن نوین اسلامی با حضور اساتید و اندیشمندان بارز در رشته حکمت و فلسفه اسلامی، تاسیس شد.

این موسسه علمی تربیتی با هدف گسترش علوم عقلی در جامعه و به منظور کاربردی سازی این علوم، اقدام به برگزاری دوره های حکمی و معرفتی به صورت حضوری و مجازی برای اقشار مختلف جامعه نموده است و تاکنون توانسته است دوره های مختلفی در زمینه حکمت و فلسفه اسلامی، تفسیر، عرفان و سبک زندگی اسلامی به صورت حضوری و مجازی برای اقشار مختلف جامعه و ارگان های دولتی برگزار کند.

ارسال نظرات