۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۹
کد خبر: ۷۲۴۹۶۸
امام جمعه شهرستان قصرشیرین:

در اغتشاشات اخیر خسارت های بسیاری به کشور وارد آمد

در اغتشاشات اخیر خسارت های بسیاری به کشور وارد آمد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام صالحی گفت: در اغتشاشات اخیر کشور که بسیاری از کشورهای معاند در آن نقش مستقیم و غیرمستقیم داشتند، خسارت های بسیاری به کشور وارد آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق صالحی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان قصرشیرین اظهار داشت: در اغتشاشات اخیر کشور که بسیاری از کشورهای معاند در آن نقش مستقیم و غیرمستقیم داشتند، خسارت های بسیاری به کشور وارد آمد.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: خسارت هایی که در جریان این اغتشاشات بر کشور تحمیل شد، در دو بخش قابل تقسیم است، یکی خسارت های قابل مشاهده و دیگری خسارت های غیرقابل مشاهده.

این استاد حوزه بیان کرد: در این اغتشاشات در سطح کلان در اقتصاد جهانی، سرمایه گذاری های خارجی و حتی چانه زنی در مباحث سیاسی خسارت هایی را متحمل شدیم و در بُعد خرد آن می توان به کاهش ترانزیت، رکود در بورس، خسارت به بخش گردشگری و... اشاره داشت.

حجت الاسلام صالحی عنوان داشت: بنابراین خروجی این اغتشاشات برای کشور ناخوشایند بود و تنها زمینه شادی دشمنان این آب و خاک گردید.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین با اشاره به 16 آذر، روز دانشجو، یادآور شد: شانزدهم آذرماه روز دانشجو و روز استکبارستیزی دانشجویان می باشد که امام خامنه‌ای در این باره می فرمایند: «از قول مرحوم شهید بهشتی، نقل کردند که ایشان فرمودند که "دانشجو مؤذّن جامعه است؛ وقتی که خواب بماند، مردم هم خواب می‌مانند"؛ این تعبیر خوبی است؛ شما دانشجویان می‌توانید بیدارکننده باشید، می‌توانید گفتمان‌ساز باشید، به‌هیچ‌وجه تصوّر نکنید که این کارهای دانشجویی شما، کارهای بی‌اثری است»./1400/

ارسال نظرات