۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۷۲۴۹۸۹
به همت مرکز خدمات حوزه های علمیه؛

از همسر و فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیون استان اصفهان تجلیل شد

از همسر و فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیون استان اصفهان تجلیل شد
اردوی خانوادگی به منظور تجلیل از همسر و فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیون استان اصفهان در اردوگاه شیخ بهایی برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، اردوی خانوادگی به منظور تجلیل از همسر و فرزندان ممتاز تحصیلی حوزویان استان با حضور بیش از 650 نفر در اردوگاه شیخ بهایی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین عسگری مدیرکل مرکز خدمات استان، به تشریح برنامه‌های مرکز و فعالیت‌های فرهنگی ویژه خانواده‌ها طلاب پرداخت.

وی تلاش تحصیلی فرزندان طلاب را قابل تقدیر دانست و با بیان اینکه، هر سال تعداد ممتازین افزایش چشمگیری دارد؛ فرزندان را به تلاش علمی و رسیدن به قله‌های علمی فراخواند.

گفتنی است، حجج اسلام فقیهی، مدیرکل فرهنگی و اسماعیل‌زاده، رئیس اداره رسانه و فضای مجازی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، در این همایش حضور داشتند.

مدیرکل فرهنگی مرکز خدمات ضمن ابراز خشنودی از برگزاری این‌گونه برنامه‌ها با حضور خانواده محترم طلاب، از زحمات همکاران استان اصفهان قدردانی کرد.

برگزاری جنگ شادی ویژه خانواده‌ها با اجرای حجت الاسلام و المسلمین کاردان پور و کارگاه تربیت فرزند با اجرای حجت الاسلام والمسلمین باقریان، اجرای گروه سرود، استفاده از سالن فوتبال و والیبال ویژه دختران و پسران و همچنین برپایی نمایشگاه دستاوردها و تولیدات خانگی خانواده طلاب، از دیگر برنامه‌های این اردو بود.

ارسال نظرات