۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰
کد خبر: ۷۲۵۱۹۶

دیدار رئیس مرکز خدمات حوزه با نماینده ولی فقیه در گلستان

دیدار رئیس مرکز خدمات حوزه با نماینده ولی فقیه در گلستان
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با حضور در استان گلستان با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی در بیست و پنجمین سفر استانی خود با حضور در استان گلستان با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفت و گو کرد.

در ابتدای این دیدار، رئیس مرکز خدمات ضمن معرفی برنامه‌ها و فعالیت‌های مرکز خدمات، گفت: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از سال ۱۳۷۰ به امر مقام معظم رهبری فعالیت خود را آغاز کرده و بحمدالله همه مسئولان در طول این سال‌ها خدمات ارزشمندی را به حوزه‌های علمیه ارائه کرده‌اند.

وی اقدامات به عمل آمده برای رفع مشکلات طلاب را تبیین و سپس بحث درمان و رشد خدمات رسانی در این عرصه را توضیح داد.

رئیس مرکز خدمات به هدفمندسازی و بومی‌سازی خدمات معیشتی اشاره کرد و چگونگی ارائه تسهیلات مرکز در خصوص درمان بیماری‌های خاص را تبیین نمود.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه مسجد، به ساماندهی ائمه جماعات مساجد اشاره کرد و آن را به عنوان یکی از موضوعات در دست اقدام برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی بر ارتباط مدیران مراکز استانی با نمایندگان ولی‌فقیه و برخورداری از راهنمایی‌ها و مساعدت ایشان تأکید کرد.

در ادامه این دیدار، آیت‌الله نورمفیدی از فعالیت‌های مرکز خدمات قدردانی کرد و با اشاره به طرح هدفمندی خدمات، از رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برای اجرای این طرح تشکر نمود.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به ساخت تعدادی واحد مسکونی جهت طلاب ممتاز در قم، آمادگی خود را برای کمک به مسکن طلاب در استان اعلام کرد و توفیق کارکنان مرکز را در انجام وظایف محوله از خداوند منان مسئلت نمود.

ارسال نظرات