۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۷۲۵۲۳۶
آیت الله بوشهری:

اجتماع میثاق با ولایت الگوی ارزشمندی برای ملت است

اجتماع میثاق با ولایت الگوی ارزشمندی برای ملت است
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اجتماع با شکوه میثاق با ولایت حوزویان و مردم انقلابی قم در جهت پیمان با ولایت و رهبری می‌تواند الگوی ارزشمندی برای همه ملت ما باشد.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حاشیه تجمع باشکوه طلاب و روحانیون در میثاق با ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با بیان آیه شریفه «وَالَّذينَ جاهَدوا فينا لَنَهدِيَنَّهُم سُبُلَنا» گفت: اجتماع با شکوه امروز حوزویان و امت اسلامی مردم انقلابی قم در جهت پیمان با ولایت و رهبری می‌تواند الگوی ارزشمندی برای همه ملت ما باشد.

وی ادامه داد: قم خواستگاه انقلاب بوده و علت محدثه انقلاب، روحانیت عزیز و مردم قم بودند.

آیت الله بوشهری با اشاره به اهمیت حضور روحانیت در انقلاب اسلامی توضیح داد: در بقاء و حفظ این انقلاب، مردم قم و روحانیت و حوزه‌های علمیه نقش پیشتازی داشته و خواهند داشت.

وی افزود: یعنی همه مردم ما منتظرند که صدای حوزه چه صدایی است و فریاد مرجعیت و فریاد حوزه چه فریادی است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیان اهمیت و استمرار این برنامه ابراز داشت: من مطمئنم این حرکتی که امروز در فیضیه برگزار شده است، در سراسر کشور در جهت میثاق با رهبر عزیز و فرزانه انقلاب و در میثاق با نظام اسلامی استمرار پیدا خواهد کرد.

وی افزود: دشمنان ما بدانند که در طول این چهل و چند سال دانسته‌اند که تمام ترفندها فتنه‌ها و توطئه‌های آن‌ها ناکام مانده و آن کسی که سر بلند بیرون آمده ملت عزیز و پرافتخار ایران اسلامی بوده است و این افتخار تا پیروزی نهایی این انقلاب ادامه پیدا خواهد کرد.

محمدحسین کتابی
ارسال نظرات