۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۷۲۵۲۶۲
حمایت نمایندگان از وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت مسکن؛

بذرپاش توانایی حل مشکلات مسکن را دارد

بذرپاش توانایی حل مشکلات مسکن را دارد
جمعی از نمایندگان مجلس در گفت‌وگوهایی از مهرداد بذرپاش گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت راه و شهرسازی حمایت کردند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، جمعی از نمایندگان مجلس در گفت وگوهای مختلف با رسانه ها از مهرداد بذرپاش گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت راه و شهرسازی حمایت کردند.

اعضای کمیسیون اقتصادی با رای اعتماد به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی موافقت کردند

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در این باره گفت: اعضای کمیسیون اقتصادی برنامه های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در حوزه مسکن و توسعه راه های مواصلاتی کشور را تایید کرده و با رای اعتماد به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی موافقت کردند.

بهروز محبی نجم‌آبادی نماینده سبزوار هم تاکید کرد: بذرپاش فردی علم‌محور، پژوهش محور و فردی مسئولیت‌پذیر است. سابقه کاری آقای بذرپاش نشان داده که او زمانی که مسئولیتی را که قبول می‌کند به خوبی پیگیر اجرای آن است، بذرپاش در وزارت راه و شهرسازی عملکرد موفقی خواهد داشت.

مهرداد گودرزوند چگینی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه هم افزود: عملکرد مدیریتی بذرپاش در دیوان محاسبات و ایفای نقش نظارتی در این دیوان به گونه‌ای بود که رضایت نمایندگان را در پی داشت. موافق حضور بذرپاش در وزرات راه و شهرسازی هستیم و کمک می‌کنیم تا بتواند مشکلات و معضلات این حوزه را حل کند

باقری بنابی نایب رییس کمیسیون اقتصادی هم تاکید کرد: بذرپاش می‌تواند از عهده کارهای بزرگ برآید.

بذرپاش فردی جوان و باانگیزه و قاطع در تصمیم‌گیری است

علی بابایی کارنامی رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی هم گفت: وزیر پیشنهادی راه فردی جوان و باانگیزه، قاطع در تصمیم‌گیری، مدیری راهبردی و گزینه مناسبی برای وزارت راه و شهرسازی است.

منصور آرامی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی هم افزود: مهرداد بذرپاش مدیری لایق، توانمند، خوش فکر و صاحب ایده است که می‌تواند توانایی‌های مدیریتی خود را در عمل به سرانجام برساند.

حسین حاتمی دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس هم افزود: مدیریت عمومی بذرپاش در حوزه های مختلف مورد تایید است وی با تدوین برنامه های راهبردی در حوزه راه می تواند موفق عمل کند

وزیر پیشنهادی رییس جمهور مورد تایید اکثریت نمایندگان است

اصغر سلیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: بذرپاش از نیروهای جوان و انقلابی است که در مسئولیت‌های مختلف به خوبی عمل کرده است و می تواند در حوزه راه و شهر سازی هم به خوبی عمل کند. وزیر پیشنهادی رییس جمهور مورد تایید اکثریت نمایندگان است و می تواند رای اعتماد مجلس را کسب کند

امان‌الله حسین‌پور عضو کمیسیون کشاورزی مجلس هم تصریح کرد: به بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی رای مثبت می‌دهم. بذرپاش با تدوین برنامه راهبردی می‌تواند وعده ساخت چهار میلیون مسکن را محقق کند.

بذرپاش توانایی حل مشکلات مسکن را دارد

ابوالفضل ابوترابی دیگر نماینده مجلس هم گفت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی فردی با تجربه و با انگیزه است و توانایی حل مشکلات مسکن در این وزارتخانه را دارد.  از اراده و انگیزه لازم برای «اجرای پروژه‌های عظیم مسکن» برخوردار است.

جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی هم اظهار داشت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی فردی جوان، برنامه‌ریز و دارای نگاه راهبردی است.

پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی هم گفت: مهرداد بذرپاش مدیر اجرایی شایسته با سوابق مدیریتی موفق است. نمایندگان به صورت کامل از وی برای حضور در وزرات راه و شهر سازی حمایت خواهند کرد.

محسن پیرهادی رئیس فراکسیون شوراها، مدیریت شهری و روستایی هم گفت: توقع می‌رود با حضور بذرپاش، وزارت راه، مسکن و شهرسازی نیز مثل دیوان محاسبات، چابک و فعال  شود تا یکی از مهمترین وعده‌های دولت مردمی محقق شود. روحیه جوانی توأم با تجربه، نگاه راهبردی و قدرت هماهنگ‌کنندگی اجزاء مرتبط و مورد نیاز  با مأموریتهای وزارت راه و مسکن از برجستگی‌های وزیر پیشنهادی است.

با حضور بذرپاش شاهد اتفاقات خوب در وزارت راه و حوزه مسکن برای مردم خواهیم بود

هادی بیگی نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی هم افزود: در جلسه این کمیسیون که با حضور مهرداد بذرپاش وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برگزار شد، وی گزارشی از برنامه‌های خود در حوزه راه و شهرسازی به اعضای کمیسیون ارائه کرد. پس از بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی و پاسخ ‌های وی به سوالات و ابهامات نمایندگان، اکثریت اعضا در خصوص رای اعتماد به بذرپاش نظر مثبت خود را اعلام کردند.

غلامرضا نوری قزلجه رئیس فراکسیون مستقلین مجلس هم گفت: بذرپاش فردی فنی و دارای اطلاعات کارشناسی در موضوعات کلان و راهبردی و مدیر اجرایی توانمندی است که در دیوان محاسبات نیز عملکرد خوب و قابل قبولی داشت. با حضور وی، شاهد اتفاقات خوب در وزارت راه و حوزه مسکن برای مردم خواهیم بود

سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: با توجه به تعهد و روحیه انقلابی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، وی قادر است نیروهای وزارتخانه را برای رسیدن به اهداف ترسیم شده در سیاست‌ها و برنامه‌های دولت سیزدهم در حوزه ساخت مسکن و توسعه حمل و نقل بسیج کند. بذرپاش در مسئولیت‌های مختلف خود در دو دهه گذشته، عملکرد خوبی از خود به جای گذشته است

سید جواد حسینی‌کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی هم گفت:  بذرپاش مدیری جوان، با برنامه و با انگیزه است، وی به دلیل اینکه دارای تجربیات موفق بوده و مدیری با انگیزه است، می‌تواند در حوزه وزارت راه موفق باشد. بذرپاش مدیری با برنامه و دارای تیم کارشناسی قوی است.

حجت‌الاسلام نیک‌بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: بذرپاش بهترین گزینه برای وزارت راه و شهرسازی است و قطعاً رای اعتماد نمایندگان مجلس را به دست خواهد آورد، بذرپاش نشان داده که مدیری توانمند است و می تواند یک دستگاه اجرایی کلیدی همچون وزارت راه و شهرسازی را به خوبی مدیریت کند

رحمت الله فیروزی پوربادی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی هم افزود: جوانی و برنامه محوری دو ویژگی مهم وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی است، با حضور بذرپاش در این وزارتخانه می‌توان به حل چالش‌های حوزه راه و مسکن خوشبین بود.

عباس گلرو رئیس کمیته سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی هم تاکید کرد: بذرپاش مدیری عملیاتی،متخصص و متعهد است که قدرت اجرای پروژه های بزرگ راه و شهرسازی را دارد. او با رای اعتماد بالا به وزارت راه و شهرسازی خواهد رفت.

حسین گودرزی نماینده مردم درود و ازنا هم گفت: سوابق مدیریتی بی‌حاشیه بذرپاش نشان می‌دهد بهره‌وری مدیریتی در دستگاه‌هایی که وی مدیریت آن را به عهده گرفته به شدت افزایش یافته است، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی رای اعتماد نمایندگان را جلب خواهد کرد.

رمضانعلی سنگدوینی دیگر نماینده مجلس نیز اظهار داشت: بذرپاش توان مدیریت وزارت راه و شهرسازی را دارد، وزیر پیشنهادی برای پیشبرد این اهداف از ظرفیت نیروهای خوب و کارآمد بدنه وزراتخانه استفاده خواهد کرد، نظرم نسبت به رای اعتماد به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی مثبت است، بذرپاش امتحان خود را در دوران تصدی دیوان محاسبات پس داده است.

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی صاحب فکر و برنامه است

حسین محمدصالح دارانی عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها هم گفت: اکثر نمایندگان موافق وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی هستند، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی صاحب فکر و برنامه است، بذرپاش امسال بیش از ۵۰ درصد وعده‌های داده شده در بخش مسکن را محقق خواهد کرد، با توجه به سابقه‌ای که بذرپاش در مسوولیت‌های گذشته خود داشته است، می‌تواند پس از رای اعتماد مجلس در وزارت راه و شهرسازی موفق بوده و موجب ایجاد تحول در بخش مسکن کشور شود

حسین رئیسی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی: در جلسه امروز کمیسیون که با حضور مهرداد بذرپاش وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برگزار شد و بذرپاش گزارشی از برنامه‌های در حوزه راه و مسکن به نمایندگان ارائه داد، در پایان اکثریت قریب به اتفاق اعضای کمیسیون کشاورزی همراهی و موافقت خود را با رای اعتماد به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اعلام کردند.

ولی اسماعیلی عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی: آقای بذرپاش با عملکرد قابل قبول و خوبی که در دیوان محاسبات داشت، نشان داده توان مدیریتی و اجرایی بالایی دارد، نظر اکثریت مجلس در مورد بذرپاش مثبت است.

ارسال نظرات