۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۷۲۵۳۶۲
امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب:

پیشرفت و توسعه فردای کشور به دست دانشجویان است

پیشرفت و توسعه فردای کشور به دست دانشجویان است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاطمی نسبت گفت: دانشگاه مرکز تولید علم و دانش است و می توان دانشگاه را مرکز اقتدار آفرینی برای کشور دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در نشستی با جمعی از دانشجویان ضمن گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو، اظهار داشت: روز ۱۶ آذر هم روز دانشجو و هم یادآور یک روز تاریخی در تاریخ انقلاب اسلامی است و یادآور اولین فریاد مرگ بر آمریکای دانشجویان انقلابی علیه استکبار جهانی است و باید هر سال گرامی داشته شود.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب افزود: دانشگاه مرکز تولید علم و دانش است و چون علم و دانش برای کشور و نظام اقتدار آفرینی می کند لذا می توان به دانشگاه به عنوان مرکز اقتدار آفرینی برای کشور نام برد و ازاین رو اهمیت دانشگاه و دانشجو بیش از پیش مشخص می شود.

این استاد حوزه تصریح کرد: دانشجویان آینده سازان کشور هستند و پیشرفت و توسعه فردای کشور به دست همین دانشجویان امروزی است که در سنگر علم و دانش در دانشگاهها در حال تحصیل هستند.

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: دانشجویان ایران اسلامی زمان شناسی و دشمن شناسی را به خوبی می دانند و آنرا در مقاطع مختلف از تاریخ انقلاب اسلامی به خوبی ثابت کرده اند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب افزود: دشمنان انقلاب و اسلام برای به انحراف کشاندن دانشگاه و دانشجویان برنامه ریزی های مختلفی انجام می دهند و در تلاش هستند تا دانشجوی ایرانی را ناامید کنند لذا دانشجویان باید از انفعال و ناامیدی پرهیز کرده و امید دهنده به جامعه باشند./1400/

ارسال نظرات