۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۷۲۵۵۶۹
نامه ۴۰ مدیر حوزه های علمیه خواهران تهران به سران قوا:

مماشات با اغتشاشگران بس است

مماشات با اغتشاشگران بس است
۴۰ نفر از مدیران حوزه های علمیه خواهران استان تهران از مسئولان کشور خواستند قاطعانه با باغیان علیه نظام و جان مردم برخورد کنند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ۴۰ نفر از مدیران حوزه های علمیه خواهران استان تهران در بیانیه ای از سران قوا خواستند قاطعانه با اغتشاشگران و باغیان علیه نظام و جان مردم برخورد کرده و به حاکمیت آمریکا و اسرائیل و اذنابشان بر اندیشه های مردم بی دفاع که در برابر روایت های دروغ دشمن در فضای مجازی رها شده اند پایان دهند و از حضور وزیرانی که در لزوم تحقق مسائل امربه معروف و نهی از منکر و حجاب بدون هیچ تخصصی نظر یا عمل غیر کارشناسانه و خلاف دین دارند، در کابینه ممانعت شود.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

یا ایها الذین آمنوا ان تنصروا الله ینصرکم ویثبت اقدامکم؛ ای کسانی که ایمان آورده‌اید، اگر خدا را یاری کنید یاریتان می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد. (سوره مبارکه محمد: آیه۷)

مدتی است این مرزو بومِ دارای تاریخ کهن خداپرستی و شرافت تحقق حکومت توحیدی در جهان شرک آمیز امروز، هدف جنگ ترکیبی دشمنان واقع گردیده و بهانه زن و آزادی، زندگی شیرین مردم را لطمه زده است. بی شک، معنای آزادی، در بستر اقتدار مردمی نظام، معنای حقیقی می یابد و در فضای مماشات، ارزش آزادی نیز دانسته نخواهد شد.

تاریخ کشور شاهد وحدت اقشار متنوع مردم ایران و قومیت‌های مختلف در کنار یکدیگر برای حفظ این خاک و دین اسلام بوده و حیا و غیرت و خداپرستی، ثمره انقلاب اسلامی بی نظیر این ملت است.

اکنون که چهل سال از افتخارات نظام سربلند جمهوری اسلامی می گذرد، عده ای تحت تاثیر جنگ ترکیبی دشمن، شکر نعمت بهره مندی از حرم ایران را فراموش کرده و مبتلا به سکوت یا عدول از آرمان ها یا همراهی با دشمنان گردیده اند و رسانه ها، ابزار مهم دشمن در ایجاد مارپیچ سکوت بین مردم یا نخبگان بوده و هستند. این در حالی است که تجربه نشان داده، کوتاه آمدن در مقابله با دشمن، نتیجه ای جز هزینه های بیشتر مقاومت را نخواهد داشت و حمله به مقدسات و حرم شاهچراغ(ع) و نهایتا آتش زدن حوزه علمیه ایذه، نشان از جریان قسم خورده خطرناکی دارد که علیه دین و امنیت و عزت ملی، برنامه های بی رحمانه ای دارد.

متأسفانه مردم در برابر روایت های دروغ دشمن در سالهای قبل بی دفاع رها شده و این اتفاق به کمک جریان نفوذ، تفکرات غربزده و ماهواره ها و فضای مجازی که رهبر عزیز انقلاب رهاشدن آن را بی تدبیری و عقب ماندگی در صحنه مدیریت اینترنت نامیدند، شکل گرفته است.

ما جمعی از مُدیران حوزه های علمیه خواهران از سکوت برخی نخبگان و هجمه همه جانبه رسانه ای و خیابانی دشمن اعلام نارضایتی نموده و قائلیم اگر بیش از این کوتاهی در این امر خطیر صورت بگیرد و جلوی این جریانهای مسموم گرفته نشود، هجمه های بعدی بسی سخت تر و غیرقابل جبران خواهد بود.

ما از مسئولان محترم کشور در عرصه ی اتفاقات تلخ شهری مواجهه قاطعانه با باغیان علیه نظام و جان مردم را طالبیم و خواستاریم که با قدرت علم و فناوری بدون ترس و تردید حاکمیت آمریکا و اسرائیل و اذنابشان بر اندیشه های مردم بی دفاع را به اسم رسانه های متنوع خاموش نموده و با پشتیبانی مردم متعهد و فرهیخته از خداوند متعال استمداد جویند. ما در عین آنکه همه جانبه حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت محترم و سران قوا هستیم در راستای تقویت این حمایت:

۱. از ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران حضرت حجت الاسلام و المسلمین دکتر رئیسی خواهشمندیم:

- با عنایت به اشکالات جدی در عملکرد دبیران شورا و مرکز ملی فضای مجازی، شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای امنیت کشور در هماهنگی و بسترسازی جهت انتخاب مسئولان جدید این سه مرکز مهم اقدام سریعتری انجام گیرد.

- از حضور وزیرانی که در لزوم تحقق مسائل امربه معروف و نهی از منکر و حجاب بدون هیچ تخصصی نظر یا عمل غیر کارشناسانه و خلاف دین دارند در کابینه ممانعت شود.

- در مقابله با ماهواره ها و فضای مجازی مسموم که به مبارزه مستقیم با امنیت و استقلال و سلامت جوانان ایران اسلامی می پردازند، اقدامات محکمتری را رقم بزنند.

۲. ناظر به مواضع مجلس محترم شورای اسلامی، در ماجرای اخیر تقاضامندیم با موضع گیریهای با بصیرت از افزایش هزینه های ملت قهرمان ایران در فتنه اخیر دشمن ممانعت کرده و در کنترل فضای مجازی و ماهواره و از این دست جدیت بیشتری نشان دهند.

۳. با توجه به آسیب های روحی، جسمی و اقتصادی مردم بیش از دو ماه اغتشاشات لازم است قاطعیت بیشتر برای امنیت بخشی به مردم از سوی قوه قضائیه صورت بگیرد. این مطالبه عمومی مردم برای رسیدگی به مظلومان و استرداد حق انتقام از اغتشاشگران به نحو اشد مجازات انتظار می رود.

همچنین ناظر به صحت بدنه و مسئولین نظام در راستای مبارزه با فقر و فساد و تبعیض در معرفی و مجازات مفسدان اقتصادی و دانه درشت ها تسریع و قاطعیت بیشتری را از قوه محترم قضائیه مطالبه می نماییم.

ان شاءالله مردم و خادمان آنها در مراکز حوزوی در فضای اقتدار نظام متحدانه در کنار همدیگر حافظ مملکت امام زمان عجل الله تعالی فرجه و ولایت فقیه و تمام سرمایه های ایران عزیز خواهند بود.

اسامی امضاءکنندگان:

۱- خانم طالبی / مدیر رفیعه المصطفی(س)

۲- خانم حبیبی / مشکوه اندیشه

۳- خانم ریحانی / زهرای اطهرسلام الله علیها

۴- خانم دیانتی / زینب کبری سلام الله علیها

۵- خانم فتح الهی / سجادیه

۶- خانم ریاضی / کوثریه

۷- خانم گران رکاب / انسیه الحوراء

۸- خانم کهندانی / حضرت نورالاصفیاء (عج)

۹- خانم محبی / حضرت رقیه سلام الله علیها فیروزکوه

۱۰-خانم شاکری / کوثر ورامین

۱۱- خانم شمس / حضرت زهرا (سلام الله علیها)

۱۲- خانم واسعی / بانوامین(ره)

۱۳-خانم قاسمی / قبا

۱۴-خانم شرفی / حضرت معصومه(س) دماوند

۱۵-خانم رافعی / بقیه الله الاعظم(عج) نسیم شهر

۱۶- خانم وفایی نژاد / فاطمیه(س) پاکدشت

۱۷- خانم خدابنده لو / امام حسن مجتبی علیه السلام

۱۸- خانم مریم گلچین / حضرت ولی عصر(عج)

۱۹- خانم فاطمه‌ محرمی / مدرسه عالی درة الصدف

۲۰-خانم جان نثاری / آموزش عالی حضرت فاطمه سلام الله علیها

۲۱-خانم فرشادجو / ریحانه النبی سلام الله علیها

۲۲- خانم زمردیان / جوادالائمه علیه السلام

۲۳- خانم حاجیان / مشکوه

۲۴-خانم هاشمی علیا / فاطمیه

۲۵- خانم رمضانی / کریمه اهل بیت سلام الله علیها

۲۶-خانم نقوی الحسینی / راه زینب(س)

۲۷-خانم روستا / نورالزهرا سلام الله علیها

۲۸-خانم امینی / حضرت خدیجه سلام الله علیها پرند

۲۹-خانم رنگرز / صالحیه

۳۰- خانم کاظمی / ریحانه الرسول(س)

۳۱-خانم جذبی / خدیجه ام المومنین سلام الله علیها

۳۲- خانم علیزاده / نرجس خاتون(س)

۳۳_خانم سلیمانپور/ باقرالعلوم علیه السلام

۳۴- خانم زنگنه / کوثر صفادشت

۳۵. خانم اعتمادیان / حوزه فاطمه الزهراء (س)

۳۶. خانم احمدخان / فاطمه الزهراء پیروزی

۳۷.خانم شهسواری / معصومیه شهرستان قرچک

۳۸.خانم امراللهی بیوکی / حضرت زینب (س)

۳۹. خانم گلستانی هاشمی / الزهراء(س) قیامدشت

۴۰. خانم میرمونی / خواهران حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام

ارسال نظرات