۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۷۲۵۵۷۶

اولین تصاویر از محفل فراماسون‌ها در حیفا

اولین تصاویر از محفل فراماسون‌ها در حیفا
یک شبکه صهیونیستی برای نخستین بار با ورود به بزرگترین محفل فراماسون‌ها در فلسطین اشغالی، تصاویری از این نشست منتشر کرد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، شبکه صهیونیستی «i24» با انتشار گزارشی تصویری از راه یافتن به بزرگترین محفل فراماسونها در حیفا خبر داد.

وبگاه این شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی با انتشار این  تصاویر نوشت که با وجود آن‌که معمولا دوربین‌های تلویزیونی به نشست فراماسونها _جایی که بسیار پر رمز و راز است_ راه نمی‌یابند، اما دوربین i24 با هدف کشف راز و رمزهایی که گفته می‌شود قرنها فراماسونها به پنهان کردن آن متهمند، وارد یکی بزرگترین محفل این گروه شده است.

 

در ادامه این گزارش آمده است: «در این پوشش خبری با "سلیمان سالم" که یک عرب ساکن حیفا است و رئیس اسبق بزرگترین محفل فراماسونها در اسرائیل است، دیدار کردیم. سالم وابستگی خود به فراماسونری را پنهان نمی کند، برعکس، حتی به آن می‌بالد».

بنا بر این گزارش، همچنان درباره بسیاری از آداب و رسوم و نمادهای فراماسونری بحث‌های زیادی وجود دارد و هنوز این گروه حاضر نیست مسائل داخلی خود را آشکار کند.

 

خبرنگار در ادامه گزارش می‌دهد: «ما اتاق کوچکی را دیدیم که مسئولان این محفل دوست نداشتند از آن تصویربرداری کنیم. اتاقی با نور کم که شامل یک صندلی و آینه بود و بر روی آن پرده‌ای با نمادهایی که تفسیر آنها دشوار،عجیب و پر از ابهام بود، قرار داشت. مسئولان محفل گفتند که این اتاقی است که عضو تازه‌وارد در آن حاضر می‌شود».

در ادامه این گزارش آمده است که لنز دوربین i24 برخی نمادهای مهم از جمله پرچم اسرائیل، تصویر هیکل سلیمان، لوح‌های ده فرمان را ثبت کرده است، هرچند فراماسون‌ها همیشه تأکید می‌کنند که هیچ ارتباطی با دین و صهیونیسم ندارند.

ارسال نظرات