۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۷۲۵۶۲۷

دیدار آیت ‎الله اعرافی با خانواده شهید مختارزاده + عکس

دیدار آیت ‎الله اعرافی با خانواده شهید مختارزاده + عکس
مدیر حوزه‌های علمیه صبح امروز با حضور در منزل طلبه بسیجی مدافع امنیت شهید حسن مختارزاده با خانواده شهید دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، شهید حسن مختارزاده طلبه بسیجی فعال یگان فاتحین استان قم بود که به صورت خودجوش از سال ۱۳۹۸ به عنوان بسیجی همکار در گردان ۶۰۲ یگان امنیتی امام علی (ع) سپاه محمد رسول‌الله (ص) حضور داشت.

این شهید طلبه پایه ۶ مدرسه علمیه عترت قم بود که به دلیل مصدومیت توسط اغتشاشگران در بیمارستان بقیة الله (عج) تهران در حالت کما بستری شد و سرانجام روز جمعه ۱۸ آذر بعد از ۲۲ روز بستری به درجه شهادت نائل آمد.

حجت الاسلام احمد قاسمی که از اساتید حوزه علمیه قم و از اساتید طلبه شهید مختارزاده است می گوید: اغتشاشگران گازوییل می ریزند و موتورش لیز می خورد و بعد از آن، با ماشین از روی او رد می شوند. این طلبه عزیز ما بیست و دو روز در کما بود؛ تا اینکه در دو روز گذشته، هجدهم آذر ماه، به شهادت می رسد و فردا، روز دوشنبه تشییع پیکر او در قم است.

انتظار می رود اساتید بزرگوار، مخصوصا اساتید سطوح عالی و نشست دوره ای اساتید به حرمت شهید و به حرمت طلبه شهید، در تشییع پیکر او و در مراسمات برای ایشان شرکت کنند.

آیت ‎الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه صبح امروز با حضور در منزل طلبه بسیجی مدافع امنیت شهید حسن مختارزاده با خانواده شهید دیدار کرد.

م/

 

م/

م/

م/

ارسال نظرات