۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲
کد خبر: ۷۲۵۶۷۷
از سوی خبرگزاری رسا اعلام شد؛

اعلام فراخوان دوره آموزش خبرنگاری در خراسان رضوی

اعلام فراخوان دوره آموزش خبرنگاری در خراسان رضوی
خبرگزاری رسا در راستای جذب طلاب رسانه‌ای در سرویس استان‌ خراسان رضوی از میان طلاب مستعد و علاقه مند، خبرنگار می پذیرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، فراخوان دوره آموزشی خبرنگاری رسا برای پذیرش طلاب مستعد در دوره آموزشی خبرنگاری مقدماتی و تربیت و جذب طلاب رسانه‌ای در سرویس استان‌های خبرگزاری رسا، برای انعکاس اخبار حوزه استان‌ خراسان رضوی اعلام شد.

شرایط پذیرش در دوره آموزشی خبرنگاری عبارتند از: دارا بودن روحیه جهادی و اخلاق کار جمعی، دارای تعهد انقلابی، داشتن وقت کافی جهت همکاری (حداقل روزانه ۷ ساعت)، طلاب برادر ترجیحاً با اتمام پایه ۶ حوزه، سکونت دائم در مرکز استان مربوطه و تعهد همکاری ۵ ساله.

مزایای شرکت در این دوره: بهره مندی از اساتید مجرب، منابع آموزشی به صورت رایگان، اعطای گواهینامه دوره آموزشی، بکارگیری افراد حائز شرایط در خبرگزاری رسا با حقوق مصوب، معرفی به عنوان رابط خبرگزاری رسا در استان، امکان ادامه تحصیل و ارتقای شغلی و تحصیلی، امکان عضویت پذیرفته شدگان در بسیج رسانه، خانه مطبوعات، سامانه خبرنگاران کشور، صندوق هنر و سایر انجمن‌های صنفی.

از میان داوطلبان ثبت نام کننده نفرات دارای شرایط به جلسه مصاحبه دعوت شده و افراد مستعد برای دوره آموزشی متمرکز در شهر قم انتخاب می‌شوند و نفرات برتر جذب خبرگزاری خواهند شد.

علاقه مندان برای شرکت در دوره آموزشی خبرنگاری می توانند اطلاعات خود را شامل نام و نام خانوادگی، شماره ملی، میزان تحصیلات، تاریخ و محل تولد، شماره تماس ثابت و همراه و مختصری از رزومه برای نام نویسی در این دوره تا تاریخ 1 دی ماه ۱۴۰۱ از طریق شماره 09226203741 در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

گفتنی است افرادی که فرصت کافی برای حضور و کار مستمر در خبرگزاری ندارند از ثبت نام در این دوره خودداری کنند.

فراخوان دوره آموزشی پذیرش خبرنگار خبرنگاری رسا

ارسال نظرات