۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۷۲۵۷۱۲
حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی:

در حوادث اخیر بغض دشمن نسبت به بسیج آشکار شد

در حوادث اخیر بغض دشمن نسبت به بسیج آشکار شد
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: در حوادث اخیر مردم بار دیگر فرهنگ و کارکرد بسیج را دیدند و بغض دشمن نسبت به بسیج نیز آشکار شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: به فرموده رهبر انقلاب هیچ نهادی به بسیج نمی‌رسد چراکه ایشان فرموده اند، بسیج عظیم‌ترین و ماندگار‌ترین یادگاری امام خمینی(ره) است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه باید بتوانیم حق لطف و عنایت امامین انقلاب را ادا کنیم، افزود: ادبیات رهبر انقلاب درباره بسیج، تکلیفی سنگین برای ما به وجود می‌آورد. ایشان فرمودند که بسیج یک فرهنگ، گفتمان و تفکر است و این فرهنگ، از ابعاد مختلف باید مورد بحث واقع شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، فرهنگ بسیج را فرهنگ عاشورایی برشمرد گفت: فرهنگ بسیج و بسیجی، یعنی آنجا که دین خدا به خطر بیفتد، همه جانم را باید برای اسلام فدا کنم. فرهنگ بسیج، فرهنگ امام‌محوری است و باید کارکرد‌ها و ویژگی‌ها‌ی بسیجی زا بشناسیم.

وی افزود:چهره‌هایی نظیر مالک اشتر و شهید قاسم سلیمانی، از الگوهای فرهنگ بسیج هستند و امروز شما افتخار می‌کنید که بسیج را در کشورهای دیگر بنیان گذاشتید.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، بسیج را  سرباز ولایت خواند و گفت: تجلی این امت در بسیج است و بسیجی باید با ایمان و بصیرت باشد چراکه بسیجی از حضرت فاطمه زهرا(س) یاد گرفته است که وقتی حق را تشخیص داد، دیگر نباید مصلحت‌اندیش باشد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه خطاب به بسیجیان گفت: عزیزان بسیجی تهمت‌ها را بشنوید اما اشکالی ندارد. به مادر امت اسلامی یعنی حضرت فاطمه زهرا(س) نیز تهمت زدند لیکن ما دو عنصر در زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) می‌بینیم که یکی بصیرت و دیگر ایمان حرکت‌آفرین بود. حاجی‌صادقی ادامه داد: مسئولین سازمان بسیج بدانند، آنچه امروز بسیج را خار چشم دشمنان کرده، همین دو ویژگی ایمان و بصیرت است.

وی تصریح کرد: امروز، بسیجیان ثابت کردند که بسیجی‌بودن برایشان انقلاب است و شاهد هستیم که بسیجیان چگونه مظلومیت را تحمل می‌کنند اما نمی‌گذارند انقلاب مظلوم واقع شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی اظهار کرد: در حوادث اخیر مردم بار دیگر فرهنگ و کارکرد بسیج را دیدند و بغض دشمن نسبت به بسیج، آشکار شد. نمونه مظلومیت بسیج، آرمان علی‌وردی است که گروهی، به جرم بسیجی‌بودن او را شکنجه کردند و گروهی دیگر وقتی دیدند او کتاب طلبگی همراه خود دارد، او را بیشتر شکنجه کردند.

وی افزود: باید دعا کنیم که خدایا، ما منت‌کش تو هستیم که در راه تو، اموال ما را آتش می‌زنند و به عمامه ما که نمادی از  نبوت است، توهین می‌کنند. حاجی‌صادقی، افزود: صحبت دشمن این است که تز انقلاب چون از حوزه علمیه آغاز شد، پس آنتی‌تز آن نیز باید در همانجا باشد.   

نماینده ولی‌فقیه در سپاه در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه بسیج هیئت‌رئیسه‌ عالی دارد، گفت: باید به چند قشر بسیج که تمرکز دشمن بیشتر روی آن‌هاست، نظیر زنان، طلاب، دانشجویان و فرهنگیان، توجه بیشتری صورت بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی با قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام تویسرکانی در جایگاه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: با کمک ایشان، مجموعه نمایندگی تا رده‌های اصلی گسترش یافت و در بحث بصیرت سیاسی، تلاش‌های خوبی صورت گرفت. ایشان، در جلسات مختلف دلسوزانه و با صراحت صحبت می‌کردند. ان‌شاالله در مجموعه هواوفضا هم روحیه بسیجی را گسترش دهد.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام محمدی شاهرودی به عنوان مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون مسئول کار خواهند شد گفت: به حجت‌الاسلام محمدی شاهرودی عرض کردم که من، مسئولیت بسیج روحانیت را در سطح ریاست بسیج می‌دانم.

ارسال نظرات