۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۷۲۶۰۲۸

تمسخر زلنسکی ازسوی انگلیسی‌ها پس از جواب رد فیفا به درخواست او

تمسخر زلنسکی ازسوی انگلیسی‌ها پس از جواب رد فیفا به درخواست او
کاربران انگلیسی در پیام‌هایی به تمسخر درخواست زلنسکی پرداخته و از تصمیم فیفا برای سیاسی نکردن فینال جام جهانی تمجید کردند.

کاربران نگلیسی به این خبر که فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) درخواست ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین برای پخش پیام ویدیویی او قبل از بازی نهایی جام جهانی قطر را رد کرده، واکنش نشان دادند.

 سی ان ان گزارش داد امتناع این سازمان باعث تعجب نمایندگان دفتر رئیس جمهور اوکراین شده است.با این وجود مذاکرات بین دفتر زلنسکی و فیفا در مورد این موضوع ادامه دارد. جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال درخصوص این درخواست گفت: زمین فوتبال محلی برای اقدامات و اعتراضات سیاسی نیست.

کاربریانگلیسی به نام «old sweat» در این خصوص نوشت: این مرد (زلنسکی) می‌خواهد صورتش همه جا باشد. به ما استراحت بدهید و بیایید بدون سخنرانی در مورد این یا آن موضوع، فوتبال تماشا کنیم. کاربر دیگری درباره زلنسکی نوشت: این دلقک تسلیم نمی‌شود. 

یکی از کاربران از جواب منفی فیفا استقبال کرده و نوشت:  این بار آفرین به فیفا. کاربر انگلیسی دیگری افزود: فیفا به حق درخواست‌های زلنسکی را رد کرد زیرا او فکر می‌کند اکنون به معنای واقعی کلمه بر کل جهان حکومت می‌کند. 

از این دست واکنش‌ها در پلتفرم‌های مختلف انگلیسی زیاد شده و بسیاری رفتار رئیس‌جمهور اوکراین را به تمسخر گرفته‌اند. پیش از این، زلنسکی از جمله در جریان جوایز موسیقی گرمی آمریکا و در جشنواره فیلم کن پیام‌های ویدئویی منتشر کرده بود.

دیدار نهایی جام جهانی قطر ۲۷ آذرماه برگزار می‌شود و تیم‌های ملی آرژانتین و فرانسه برای کسب مقام قهرمانی در جام جهانی به مصاف هم می‌روند.

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات