۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۷۲۶۱۰۳
با حضور آیت الله بوشهری؛

رونمایی از کتاب «تمسک العترة الطاهرة بالقرآن الکریم» صورت گرفت

رونمایی از کتاب «تمسک العترة الطاهرة بالقرآن الکریم» صورت گرفت
مراسم رونمایی از کتاب «تمسک العترة الطاهرة بالقرآن الکریم» و کتاب «الرسائل فی الفقه و الاصول» با حضور آیت الله حسینی بوشهری در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مراسم رونمایی از کتاب «تمسّک العتره الطاهره بالقرآن الکریم» و «رسائل فی الفقه و الاصول» عصر امروز با حضور آیت الله حسینی بوشهری در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد.

کتاب «تمسک العترة الطاهرة بالقرآن الکریم» نوشته حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر طبسی و کتاب «رسائل فی الفقه و الاصول» نوشته آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی است که در این روز رونمایی شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین طبسی به ارائه سخنانی درباره کتاب «تمسک العترة الطاهرة بالقرآن الکریم» پرداخت و با اشاره به شیوه های استدلال ائمه معصومان(ع) بیان داشت: شیوه استدلال ائمه معصومان(ع) از اهمیت بسیاری برخوردار است و کتاب «تمسک العترة الطاهرة بالقرآن الکریم» که از برکت وجود حوزه های علمیه، انقلاب اسلامی و خون شهیدان است، قرآن و عترت، حدیث و استدلال است که جمع آوری و تدوین شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: آیت الله فاضل لنکرانی درباره ایام فاطمیه می فرمود یکی از آرزوهای من این است که فاطمیه مانند محرم و عاشورا شود و آرزوی دوم من این است که مردم به این ایام شوق و اشتیاق نشان دهند.

گفتنی است در پایان این مراسم آیت الله بوشهری و جمعی از علما، اساتید و طلاب حوزه از اولین نمایشگاه تخصصی پژوهش‌های فقهی معاصر بازدید کردند.

کتاب «التمسک العطرة الطاهرة بالقرآن الکریم» و «الرسائل فی الفقه و الاصول»

ارسال نظرات