۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۷۲۶۱۶۵
به همت معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه؛

دوره توجیهی و آموزشی «جهاد تبیین» برگزار می‌شود

دوره توجیهی و آموزشی «جهاد تبیین» برگزار می‌شود
دوره توجیهی و آموزشی «جهاد تبیین» ویژه اعزام ایام فاطمیه در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه برادران با هماهنگی حوزه‌های علمیه خواهران و جامعةالزهراء(س) دوره آموزشی جهاد تبیین ویژه اعزام ایام فاطمیه را برگزار می‌کند.

 

این دوره سه شنبه و چهارشنبه ۲۹ و ۳۰ آذرماه ۱۴۰۱ به مدت ۲ نیمروز از ساعت ۱۴ تا ۱۷ ویژه مبلغان اعزامی به تبلیغ در ایام فاطمیه در قم، بلوار محمد امین(ص)، نبش کوچه ۵۱، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، سالن همایش آیت‌الله شرعی برگزار و به صورت زنده نیز از طریق لایو به نشانی http://live.whc.ir/ پخش خواهد شد.

در روز اول دوره حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه برادران «روش‌ها و قالب‌های تبلیغ در فاطمیه» را شرح خواهد داد و در ادامه دکتر عباس برجویی «مسائل امنیتی و اجتماعی کشور» را مورد بررسی قرار می‌دهد.

پایان بخش برنامه روز اول، سخنرانی مجتهده بانو زهره صفاتی با موضوع «الگوهای رفتاری حضرت زهرا(س) در جهاد تبیین» خواهد بود.

دوره توجیهی و آموزشی «جهاد تبیین» در روز دوم نیز ۳ سخنران خواهد داشت که در ساعت اول حجت الاسلام والمسلمین برته، «بایسته های حوزه علمیه و مبلغان در مواجهه با جنگ ترکیبی» را مورد تبیین قرار خواهد داد و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین کاشی زاده به سؤالات و شبهات مطرح در کشور پاسخ می دهد.

در پایان نیز آقای صالح قاسمی مطالبی را با موضوع «جمعیت و چالش های فرارو» به حاضران ارائه خواهد داد.

دوره توجیهی و آموزشی «جهاد تبیین» برگزار می‌شود

ارسال نظرات