۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۷۲۶۴۲۰
معاون تبلیغ حوزه علمیه قم عنوان کرد؛

برگزاری برنامه های تبلیغی و بصیرتی در ۵۰۰ مسجد شهر قم

برگزاری برنامه های تبلیغی و بصیرتی در ۵۰۰ مسجد شهر قم
حجت‌الاسلام حسین مردان‌پور از فعال بودن ۵۰۰ مسجد در مساجد سطح استان قم به منظور برگزاری ویژه برنامه های تبلیغی، فرهنگی و بصیرتی در دهه بصیرت خبر داد.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حسین مردان‌پور معاون تبلیغ حوزه علمیه قم در دیدار اعضای شورای تبلیغات اسلامی شهرمقدس قم با مدیرحوزه های علمیه، در سخنانی اظهارکرد: به منظور هرچه باشکوه تر برگزار کردن دهه بصیرت طی جلساتی که با دستگاههای مختلف استان برگزار کرده ایم، مقرر شد با محوریت مدرسه و مسجد ۵-۶ برنامه را طراحی و ان شاءالله عملیاتی خواهیم کرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه قم افزود: یکی از این برنامه ها، هماهنگی و برنامه ریزی در ۵۰۰ مسجد در محلات مختلف استان است که میزبان ویژه برنامه های تبلیغی، فرهنگی و بصیرتی در ایام دهه بصیرت باشند. راه اندازی غرفه های فرهنگی و بصیرتی در مساجد و همچنین با حمایت مسئولین در منطقه پردیسان و شهرک مهدیه با توجه به تراکم جمعیتی که است، امید داریم برنامه های متنوع و مناسبی به منظور بهره بیشتر از فضای معنوی این ایام داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین مردان‌پور تصریح کرد: این ظرفیت در حوزه های علمیه وجود دارد که در این ایام با همکاری سازمان ها و ادارات استان ویژه برنامه های مناسبتی را در همه سازمان ها و ارگان های استان برگزار کنیم.

ارسال نظرات