۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴
کد خبر: ۷۲۶۴۳۵
همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا:

اجتماع بزرگ «بانوان فاطمی» در کرمانشاه برگزار می شود

اجتماع بزرگ «بانوان فاطمی» در کرمانشاه برگزار می شود
کرمانشاه ـ همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) اجتماع بزرگ «بانوان فاطمی» در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مصطفی فعله گری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) اجتماع بزرگ «بانوان فاطمی» در کرمانشاه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان کرمانشاه افزود: این مراسم معنوی با همکاری اداره اوقاف روز دوشنبه پنجم دیماه در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) کرمانشاه واقع در طاقبستان برگزار خواهد شد.

وی گفت: سخنران اصلی در مراسم شهادت حضرت زهرا(س) حجت الاسلام "محمدرسول کرمی" است که پس مراسم عزاداری نماز ظهر نیز به جماعت اقامه می‌شود.

فعله گری با بیان اینکه اجتماع عزاداران فاطمی در بقعه مقدس امامزاده ابراهیم (ع) با حضور هیئت‌های عزاداری و اقشار مختلف مردم ساعت 10 صبح برپا می‌شود، گفت: کربلایی محمد الماسی پور نیز مداح این مراسم خواهد بود.

وی حضرت زهرا(س) را الگوی بی‌نظیر بشریت دانست و افزود: در دوران کنونی که دشمنان با نشانه رفتن کانون خانواده‌ها درصدد کمرنگ ساختن عفت و حجاب بانوان هستند، درک ویژگی‌های شخصیتی حضرت زهرا(س) در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن موثر است. 

رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان کرمانشاه افزود: امید است بانوان ولایتمدار و با بصیرت استان با محترم شمردن مراسم عزاداری فاطمی در این ایام، در برگزاری این مراسم معنوی حضوری باشکوه داشته باشند.

براساس این گزارش، این برنامه به همت اداره اوقاف و امور خیریه استان و با همکاری سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان برپا می شود./1400/

ارسال نظرات