۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۷۲۶۴۴۱
معاون فرهنگی اوقاف قم خبر داد؛

فعالیت ۵۷ مبلغ اوقاف در مدارس قم طی ایام فاطمیه

فعالیت ۵۷ مبلغ اوقاف در مدارس قم طی ایام فاطمیه
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف قم گفت: ۵۷ مبلغ طی ایام فاطمیه در مدارس و بقاع متبرکه حضور یافته و تبلیغ با محوریت جهاد تبیین فاطمی را انجام می‌دهند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرلگزاری رسا، حجت‌ الاسلام عطاءالله جباری با اشاره به فرا رسیدن فاطمیه و ایام تبلیغ اظهار کرد: بر این اساس و با توجه به ضرورت تبیین و پاسخگویی به سوالات و شبهات نسل فردا، طرح اعزام مبلغان روحانی متخصص به مدارس دخترانه و پسرانه استان اجرایی شده است.

وی افزود: 70 نفر از روحانیون مبلغ سازمان اوقاف که دوره‌های آموزشی لازم را در مورد مخاطبان کودک و نوجوان دیده‌اند برای این منظور سازمان‌دهی شده‌اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه فاطمیه دوم با ایام امتحانات و تعطیلی مدارس همزمان شده است گفت: بر این اساس فقط 37 نفر از مبلغان که دوره‌های آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان را دیده‌اند، به مدارس اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: این 37 نفر دارای پرونده و حکم تبلیغی بوده و علاوه بر این 20 نفر دیگر از مبلغان روحانی هم به صورت افتخاری و تبرعی، با اوقاف همکاری دارند که در مجموع 57 نفر در 57 مدرسه حضور یافته‌اند.

حجت‌ الاسلام جباری خاطرنشان کرد: طی هماهنگی به عمل آمده با معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، این مبلغان طی ایام فاطمیه در مدارس شهر قم و شهرستان‌های کهک و خلجستان حاضر می‌شوند و محور اصلی فعالیت آنها نیز جهاد تبیین فاطمی خواهد بود.

ارسال نظرات