۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳
کد خبر: ۷۲۶۵۲۸

معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان اصفهان

معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان اصفهان
مراسم معارفه حجت الاسلام صالحیان به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش سرویس خبرگزاری رسا در اصفهان، طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، حجت الاسلام محمدرضا صالحیان به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان منصوب و در مراسمی معارفه شد.

در این مراسم که با حضور مدیرکل، معاونین، روسای ادارات و مدیران شعب بنیاد مسکن استان، مدیران عامل شرکت‌های تابعه و جمعی از پرسنل و در سالن جلسات اداره کل تشکیل گردید ، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا صالحیان بعنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان منصوب شد.

حجت السلام والمسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه(س) و نیز تشکر و قدردانی از برنامه استقبال مسئولین بنیاد مسکن استان اظهار داشت: بنیاد مسکن توانسته است در توام بخشیدن به توصیه های مقام معظم رهبری در امر ساخت و ساز مسکن و توجه به معنویات در پیشبرد اهداف خوب عمل کند.

وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ده‌ها ماموریت در کل کشور انجام می‌دهد و رهبر معظم انقلاب نیز بر دو رسالت این بنیاد یعنی ساخت مسکن محرومین و بازسازی ویرانی‌ها تاکید دارد که بنیاد مسکن اصفهان در پیشبرد این رسالت و توصیه های مقام معظم رهبری دراین راستا به درستی از پس انجام این رسالت برآمده است. ️

در ادامه نیز حجت السلام صالحیان ضمن تشکر و قدردانی از حجت السلام والمسلمین روحانی نژاد و با اشاره به گرامیداشت حماسه بزرگ ۹ دی به بیان نکاتی در مورد اصولی که باعث موفقیت یک مدیر می شود پرداخت و اظهار داشت: ما برای اینکه بتوانیم در امر مدیریت به موفقیت دست یابیم اصولی را طبق احادیث بسیاری که دراین زمینه بیان شده باید رعایت کنیم، که اولین و مهمترین این اصول دینداری است و اصولی دیگر همچون، استفاده از فرصت های نیک، تلاش و کوشش، داشتن همت، مشورت کردن، نظم و برنامه ریزی، و نیزعمل به مکتب سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در مراتب بعدی قرار می‌گیرند.

در پایان حکم انتصاب حجت‌السلام صالحیان به‌عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان، قرائت شد.

ارسال نظرات