۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۷۲۶۶۵۶
نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

تریبون نماز جمعه فرصتی برای مطالبه گری مشکلات مردم است

تریبون نماز جمعه فرصتی برای مطالبه گری مشکلات مردم است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه تریبون نمازجمعه فرصتی برای مطالبه گری مشکلات مردم است، گفت: ائمه جمعه بایدمطالبه گر مشکلات مردم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه بخش کوهنانی شهرستان کوهدشت با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی گفت: پایگاه نماز جمعه وحدت بخش و امید آفرین است.

نماینده ولی فقه در لرستان با بیان اینکه نماز جمعه آثار و برکات فراوانی به دنبال دارد، افزود: از برکات نماز جمعه امیدآفرینی در جامعه است.

وی با بیان اینکه  اقامه نماز جمعه، خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است، عنوان کرد: بر پایی نماز جمعه روحیه فداکاری را در ملت ایران تقویت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه از تریبون نماز جمعه باید در راستای رساندن صدای مردم به گوش مسؤولان استفاده شود، گفت: ائمه جمعه باید مشکلات مردم را در شهرها، بخش و روستاها به گوش مسئولان برسانند.

وی با اشاره به توطئه های دشمن در راه اندازی جنگ رسانه ای و ترکیبی امروز خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ضربه زدن به اصل نظام جمهوری اسلامی بوده و بصیرت ملت ایران خنثی کننده توطئه های دشمن است.

گفتنی است، در این مراسم حجت الاسلام علی ملکی به عنوان امام جمعه جدید بخش کوهنانی معرفی و از خدمات حجت الاسلام ابوالحسن آروانی، امام جمعه پیشین این بخش قدردانی به عمل امد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
زوجهای بسیاری، بچه‌دار شدن را مخل آسایش می‌دانند، در حالیکه ساعتهای سرسام‌آوری را بدون اجر و مزد، صرف فضای مجازی می‌کنند یا از آن تباه‌تر، برای حیوان خانگی بیش از یک نوزاد وقت می‌گذارند اما از اقدام به بچه‌دار شدن هراسانند
0
0