۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۷۲۶۶۶۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

توجه به مکتب شهید سلیمانی راه موفقیت است

توجه به مکتب شهید سلیمانی راه موفقیت است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت نهادینه سازی مکتب شهید سلیمانی گفت: توجه به مکتب شهید سلیمانی راه موفقیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم آباد با گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی و سالروز شهادت شهید سلیمانی گفت: ۹ دی روز بصیرت و هوشیاری مردم در برابر توطئه های دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: انتخاباتی با شکوه در سال ۸۸ برگزار شد، اما کسی پیدا شد که بازنده انتخابات بود اما خود را قبل از شمارش آرا پیروز انتخابات اعلام کردند، در صفوف مردم ایجاد تفرقه کردند و نظام اسلامی را به تقلب در انتخابات متهم کردند.

وی بیان کرد: این سوال هنوز باقی است که اگر کسانی در باب انتخابات اعتراض دارند باید از مجاری قانونی ادعای خودشان را دنبال کنند نه اینکه مردم را در مقابل همدیگر قرار دهند، این سوال را رهبر معظم انقلاب بارها مطرح کردند اما هنوز این پرسشی است که از سوی فتنه گر و فتنه گران بدون پاسخ مانده است.

حجت الاسلام والمسلمین ساهرخی گفت: اما پاسخ را مردم ایران اسلامی با حضورشان دادند که دل بسته به اهل بیت عصمت و طهارت هستند و پیرو امام مسلمین هستند.

وی توجه به مکتب سلیمانی را راه موفقیت خواند و افزود: سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه یاد و راه این بزرگ مرد کم نظیر را گرامی می‌داریم، گفت: آن مردم میدان می‌گفت هر زمانی که دشمن یقین حاصل کند که ما پیروز میدان هستیم خباثت خود را شروع می‌کند، آمریکا با هواپیماها و ناوهایش بیاید اما ما مصمم و محکم ایستاده‌ایم، افتخار ما شهادت است، شهادت در راه اسلام و خدا، چه ترسی داریم که آمریکا در میدان باشد یا صدام لعین؟ چه بهتر آنهایی که خود را پنهان کرده‌اند آنها در میدان باشند.

وی بیان کرد: توجه به مکتبی که شهید سلیمانی در آن تربیت شد، یعنی مکتب اسلام، آموزه‌های اهل بیت، دل سپردن به راه امام راحل و رهبر معظم انقلاب، اطاعت محض از این دو حکیم بزرگ، راه موفقیت است.

ضرورت نظارت بر قیمت ها در بازار

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه با اشاره به تفاوت قیمت در بازار لرستان، اظهارداشت: فروشنده خودش را به جای خریدار قرار دهد، آیا چنین راه و روشی را می‌پسندد؟

وی عنوان کرد: در جامعه مسلمین که باید سبک زندگی اسلامی حاکم باشد، این پسندیده نیست، چنین کسی بوی بهشت به مشامش نخواهد رسید.

امام جمعه خرم آباد به دومین سالروز ارتحال آیت الله مصباح یزدی اشاره کرد و گفت: مجتهد، فقیه، فیلسوف، مفسر قرآن، استاد اخلاق و دانشمندی در رشته‌های گوناگون معارف اسلامی، صاحب نظر در علوم مختلف اسلامی، دارای آثار مختلف در رشته‌های متعدد در علوم اسلامی، شخصیتی مبارز در جهاد علمی و عقیدتی، محکم و استوار در مقابل انحرافات عقیدتی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تاکید بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های دشمن بیان داشت: بستر حادثه تروریستی شیراز همین اغتشاشات و آشوب‌ها بود و سه نفر از دانش آموزان این مرز و بوم به شهادت رسیدند.

وی گفت: در این موقعیت حساس باید از سخنان تفرقه انگیز از سوی هر کسی با هر نام و نشانی پرهیز کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: باید سخنانی را گفت که در راستای مکتب شهید سلیمانی باشد و انسجام و همبستگی ملت را بیش از گذشته فراهم کند./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات