۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۷۲۶۷۳۵

برگزاری دوره مبانی سواد رسانه ویژه طلاب جامعةالزهرا

برگزاری دوره مبانی سواد رسانه ویژه طلاب جامعةالزهرا
رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعة الزهرا(س) از برگزاری دوره مبانی سواد رسانه ویژه طلاب، مبلغان و نقش آفرینان به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا،خانم ندا حکمت نیا رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری دوره مبانی سواد رسانه ویژه طلاب، مبلغان و نقش آفرینان جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها، اظهار داشت: این دوره با عنوان «مبانی سواد رسانه» به مدت ۳۲ ساعت، روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت ۱۵تا ۱۶:۳۰ از تاریخ ۴ بهمن به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: در این دوره، حجت‌الاسلام والمسلمین داود بشیرزاده استاد و پژوهشگر حوزه حضور دارد و به تبیین این موضوع می‌پردازد.

حکمت نیا خاطرنشان کرد: تاکنون دوره مبانی سواد رسانه با ۱۵ عنوان در جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شده است.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: پس از پایان دوره مبانی سواد رسانه، شرکت‌کنندگان در آزمون کتبی حضور یافته و قبول شدگان می‌توانند برای مراحل تکمیلی این دوره قبت نام کنند.

وی اضافه کرد: طلاب، مبلغان و نقش‌آفرینان می‌توانند در بازه زمانی ۱۰ تا ۳۰ دی با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به آدرس http://novin.jz.ac.ir ضمن عضویت در سامانه تبلیغ نوین؛ در قسمت دوره‌ها ( دوره مبانب سواد رسانه) ثبت نام کنند.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان خاطرنشان کرد: برای طلابی که در آزمون، حد نصاب نمره را کسب کنند، گواهی پایان دوره صادر می‌شود.

ارسال نظرات