۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۷۲۶۹۱۰
امام جمعه دورود:

ترویج امر به معروف و نهی از منکر زمینه سلامت جامعه است

ترویج امر به معروف و نهی از منکر زمینه سلامت جامعه است
حجت الاسلام حسینی نوری ترویج امربه معروف و نهی از منکر را ضروری خواند و گفت: ترویج امر به معروف و نهی از منکر بستر سلامت جامعه را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام مصطفی حسینی نوری، صبح امروز، در دیدار با رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان، بر ضرورت تقویت فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و دستگاه های اجرایی تأکید کرد.

امام جمعه دورود با بیان اینکه اگر فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در ادارات  احیا شود، کار‌های دیگر نیز به درستی انجام می‌شود، افزود: باید با وجدان کاری به دنبال خدمت به مردم و کسب رضایتمندی مردم باشیم.

وی گفت: اگر به دستورات دین اسلام به خوبی عمل شود، شاهد بیکاری ها نخواهیم بود و مشکلات مردم و جامعه برطرف می شود.

حجت الاسلام حسینی نوری با بیان اینکه ترویج امر به معروف و نهی از منکر بستر سلامت جامعه و مقابله با توطئه های دشمنان است، عنوان کرد: با توجه به ظرفیت امربه معروف و نهی از منکر باید بستری فراهم شود که فعالیت های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی در استان تقویت شود.

وی تقویت فرهنگ حجاب و عفاف را از مطالبات مردمی خواند و گفت: مسؤولان در برخورد با این بی بندوباری و تقویت فرهنگ عفاف و حجاب تلاش کنند.

حجت الاسلام حسینی نوری بیان کرد: مدیران  و مسؤولان باید  فضایی را طراحی کنند که در قبال مردم حس  مسؤولیت و خدمت رسانی را داشته باشند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات