۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۷۲۶۹۶۰
حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی در گفت‌وگو با رسا:

ملت ایران بی صبرانه منتظر انتقام خون حاج قاسم هستند؛ مسئولین پیگیر باشند

ملت ایران بی صبرانه منتظر انتقام خون حاج قاسم هستند؛ مسئولین پیگیر باشند
نائب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هدف غرب از ایجاد داعش را استیلاء بر ایران اسلامی دانست که به همت مجاهدت های سردار سلیمانی ناکام ماند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی سلیمانی اردهالی نایب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا ضمن تسلیت به مناسبت سالروز درگذشت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: امروز برهمگان واضح و آشکار گشته که داعش ساخته دست آمریکا است و در این ایجاد، دشمن به دنبال شکست جمهوری اسلامی ایران بود.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی برای مهار قدرت جمهوری اسلامی ایران راه های زیادی را از جنگ نرم تا سخت امتحان کردند اما به لطف امام زمان(عج)، رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و همت مردم بصیر و دلاور ایران اسلامی فتنه ها در هم شکست و دشمن به خواسته خود نرسید.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم با بیان اینکه حاج قاسم با ایجاد همدلی در جبهه مقاومت نقش بسیار موثری در حفظ عراق و سوریه داشت، ابراز کرد: استکبار و ایادی آنها با ایجاد جنگ نیابتی و با به وجود آوردن داعش به دنبال فروپاشی نظام بشار اسد در سوریه بودند تا بالاخره پس از آن با تسلط بر عراق و دیگر مناطق بتوانند برکل منطقه غرب آسیا استیلاء پیدا کنند.

نائب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: هدف غرب با ایجاد داعش و جنگ نیابتی در سوریه و عراق، استیلاء بر مهم ترین کشور منطقه غرب آسیا یعنی ایران اسلامی بود که با رشادت، شجاعت و همت سردار سلیمانی عزیز و نیروهای تحت امرش در سپاه قدس، دشمنان اسلام ناکام ماندند و تا نام حاج قاسم زنده است دشمنان ما آرزوی استیلاء بر ایران را به گور می برند.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی با اشاره به اینکه شکست داعش از بزرگترین پیروزی های نظام در منطقه بود، تصریح کرد: شکست نیروهای داعش یکی از بزرگترین پیروزی های جمهوری اسلامی ایران در منطقه بود که به دست سردار جبهه مقاومت یعنی حاج قاسم سلیمانی محقق شد.

وی مطالبه خون حاج قاسم را حق ملت ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: حاج قاسم توسط تروریسم دولتی آمریکا ترور و به شهادت رسید و این امر بر هیچکس پوشیده نیست لذا ملت ایران بی صبرانه منتظر انتقام خون شهید سلیمانی هستند و مسئولین باید پیگیر این مطالبه ملت انقلابی و غیرتمند باشند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم ادامه داد: ترور حاج قاسم لکه ننگی بر پیشانی دولت آمریکا است و اگر مجامع جهانی و حقوق بشر سازمان ملل نسبت به این واقعه ساکت بنشینند، ننگ بزرگی برای آن سازمان به اصطلاح ملل و حقوق بشر به حساب می آید.

ارسال نظرات