۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۷۲۶۹۸۵
معرفی کتاب؛

کتاب «کریمانه» متن و حاشیه دیدار رهبری با خانواده شهدا + لینک

کتاب «کریمانه» متن و حاشیه دیدار رهبری با خانواده شهدا + لینک
کتاب کريمانه، روايتی‌ است داستانی از ديدارهای مقام معظم رهبری با خانواده‌های شهدا که سال 84 در جريان سفر ايشان به استان کرمان صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، کتاب کريمانه، روايتی‌ است داستانی از ديدارهای مقام معظم رهبری با خانواده‌های شهدا که سال 84 در جريان سفر ايشان به استان کرمان صورت گرفته است.

رهبر معظم انقلاب در امتداد سفر ده روزه خود به استان کرمان در خانه چندين شهيد حضور يافته‌اند که شرح این سفر به یاد ماندنی در اين کتاب آمده است.

علاوه‌براین، کتاب معرفی بسیار خوبی از زندگی شهدایی که نامشان در کتاب آورده شده است به مخاطبانش ارائه می دهد، برخی از اتفاقات جالب این سفر به طور کامل در این کتاب  شرح داده شده‌اند.

کتاب کریمانه با به تصویرکشیدن متن و حاشيه‌های بسيار مهم و جذاب دیدارهای رهبر معظم انقلاب با خانواده‌های شهدا در کرمان، جلوه‌ای ديگر از خورشید فروزان انقلاب اسلامی را نمایان می‌کند.

کتاب «کريمانه» بعد از «ميرباني از بهشت» و «مسيح در شب قدر»، سومين کتاب از مجموعه‌کتاب‌های «خانه‌ی بهشتیان» است؛ قیمت این کتاب ۱۱۰۰۰ تومان بوده و علاقه مندان جهت تهیه این کتاب به نشانی تارنمای https://sahba.ir/product/%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87/مراجعه کنند.

کتاب «کریمانه» متن و حاشیه دیدار رهبری با خانواده شهدا+ لینک

ارسال نظرات