۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۷۲۷۰۱۸
مدیر پذیرش موسسه امام خمینی:

پذیرش در مقطع کارشناسی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی آغاز شد

پذیرش در مقطع کارشناسی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی آغاز شد
حجت الاسلام مهدی عباسی از آغاز پذیرش طلاب علاقه مند در رشته کارشناسی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی تا تاریخ ۲۰ دیماه خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عباسی در گفت و گویی با اعلام آغاز ثبت نام در مقطع کارشناسی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) لغایت 20 دی ماه اظهار داشت: دروس این مؤسسه به‌صورت مجازی برای طلاب برادر و خواهر و کلاس های حضوری مختص طلاب برادر برگزار خواهد شد.

مدیر پذیرش موسسه امام خمینی (ره) در خصوص شرایط این مؤسسه برای ثبت‌نام گفت: اتمام سطح یک حوزه، اشتغال به تحصیل رسمی در حوزه و موفقیت در آزمون کتبی و سنجش استعداد تحصیلی از جمله شرایط پذیرش است.

وی با بیان این که محل تحصیل در شهرهای قم، تهران و شیراز است، تأکید کرد: آزمون علمی برای پذیرش در ۵ اسفندماه ۱۴۰۱ در شهرهای قم، شیراز، مشهد، تهران، بابل، اهواز، اصفهان و کرمان خواهد بود.

حجت الاسلام عباسی تأکید کرد: رشته‌های معارف اسلامی و علوم قرآنی، فلسفه، کلام، تاریخ، ادیان، اخلاق، علوم تربیتی به‌صورت حضوری و مجازی و رشته های اقتصاد، حقوق، مدیریت، جامعه شنانی، روان‌شناسی و علوم سیاسی صرفاً به‌صورت حضوری برگزار خواهد بود.

وی در خصوص مزایای تحصیل در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: آشنایی طلاب با مبانی اندیشه‌های اسلامی در رشته‌های علوم‌انسانی، اعطای دانشنامه رسمی کارشناسی وزارت علوم، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در رشته‌های علوم‌انسانی با رویکرد اسلامی، پرداخت شهریه (ویژه دوره حضوری) از مزایای تحصیل در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) است.

مدیر پذیرش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر به سایت https://paziresh.iki.ac.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات