۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۷۲۷۰۴۳
با حضور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان؛

آیین ادای احترام به شهدای ارامنه به مناسبت سال جدید میلادی برگزار شد

آیین ادای احترام به شهدای ارامنه به مناسبت سال جدید میلادی برگزار شد
آیین ادای احترام به شهدای ارامنه به مناسبت سال جدید میلادی با حضور نمایندگان ادیان و جمعی از روحانیون اصفهان و مدیران مراکز حوزوی برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیین ادای احترام به شهدای ارامنه به مناسبت سال جدید میلادی با حضور نمایندگان ادیان، جمعی از روحانیون اصفهان و مدیران مراکز حوزوی به عنوان نماینده مسلمانان، کشیش‌ها و اعضای شورای خلیفه‌گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران، نمایندگان انجمن کلیمیان اصفهان و نمایندگان انجمن زرتشتیان اصفهان برگزار شد.

حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در حاشیه برگزاری آیین ادای احترام به شهدای ارامنه به مناسبت سال جدید میلادی در گفت وگویی اظهار داشت: در آغازین روزهای سال ۲۰۲۳ میلادی و ایام ولادت حضرت عیسی مسیح(ع)، پیامبر نور و رحمت از شهدای ارامنه که فارغ از دین و مذهب برای حفظ ناموس و وطن خود در کنار بقیه هموطنانشان از هر قشر و مذهبی از ایران عزیز دفاع کرند و جانشان را کردند تقدیر می کنیم.

وی با اشاره به دیدار ها و تفقدهای رهبر معظم انقلاب اسلامی طی سال های گذشته با خانواده شهدای ارامنه و اقلیت های مذهبی، افزود: این برنامه به عنوان یک وظیفه دینی و ملّی و به منظور ادای احترام به تمامی شهدای ارامنه ایران و تجدید میثاقی با آرمان‌ها و ادای احترام به مقام شامخ تمام شهدا انقلاب اسلامی ایران برگزار شده است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: مقابله با الحاد به ویژه الحاد مدرن، ترویج اخلاق خداباورانه و دفاع از ایران عزیز که نشانه آن تقدیم شهدای پرافتخار است، سه وجه مشترک اصلی ادیان توحیدی هستند که امیدوارم بتوانیم بر اساس آن وجوه اشتراک و زندگی مسالمت‌آمیز ادیان را تقویت کنیم.

ارسال نظرات