۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۷۲۷۱۰۷
امام جمعه شهرستان قصرشیرین:

مدیریت اقتصادی ما باید به مانند مدیریت نظامی، مقتدر باشد

مدیریت اقتصادی ما باید به مانند مدیریت نظامی، مقتدر باشد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام صالحی گفت: اگر مدیریتی که در بحث دفاعی داریم را در بحث اقتصادی نیز اجرا کنیم، شاهد این وضعیت نابسامان معیشتی نبودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق صالحی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان قصرشیرین اظهار داشت: حضور شهید حاج قاسم در جبهه های مبارزه با تروریسم و داعش روح تازه ای در کالبد محور مقاومت دمید.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: بنابراین امروز بر همه ما واجب است از کسانی که در راه مبارزه با تروریسم و دشمنان اسلام در خط مقدم بوده اند تجلیل به عمل آوریم.

حجت الاسلام صالحی افزود: در هر مشکل و بحرانی که در عرصه ملی و حتی منطقه ای روی می داد شاهد حضور سردار حاج قاسم سلیمانی بودیم ولی این حضورها همیشه به صورت گمنام بود و این سیره این شهید والامقام باید برای همه ما درس باشد.

این استاد حوزه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اجرای جهاد تبیین و تقویت بصیرت و دشمن شناسی و تداوم راه حاج قاسم، تاکید کرد: امروز ایران مقتدرتر از هر روز دیگری است و رژیم صهیونیستی باید بداند که هرگونه اقدام نظامی علیه ایران اسلامی برایش سخت تمام خواهد شد و پاسخ کوبنده از این کشور خواهد گرفت.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: بی شک اگر مدیریتی که در بحث دفاعی داریم را در بحث اقتصادی نیز اجرا کنیم، شاهد این وضعیت نابسامان معیشتی نبودیم، لذا امروز ضروری است که جوانان انقلابی و متخصص پای کار باشند.

حجت الاسلام صالحی بیان کرد: هر کشوری که ادامه دهنده راه شهدا و عزیزان خود باشد هرگز از جانب دشمنان داخلی و خارجی آسیبی نخواهد دید و ایران اسلامی اینگونه است.

وی گفت: مملکتی که ولایت فقیه یعنی استمرار حرکت انبیا را دارد، همیشه مقتدر و سربلند خواهد بود./1400/

ارسال نظرات