۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۷
کد خبر: ۷۲۷۱۲۰
سردار قاآنی:

حاج قاسم در اوج به شهادت رسید

حاج قاسم در اوج به شهادت رسید
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به رشادت‌های حاج قاسم در محور مقاومت گفت: آن فرمانده‌ وفادار، همراه با همه دلیرمردان جنگید و در اوج به شهادت رسید.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه جمعه شب در دومین همایش یاران سلیمانی که در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار شد، گفت: دی ماه ما امسال به دو مناسبت فاطمی معطر بود؛ در ابتدای ماه ایام شهادت حضرت فاطمه و در انتهای ماه نیز ایام ولادت ایشان‌.

وی افزود: امروز روز وفات فاطمه‌ای دیگر است که ایشان هم در استمرار زندگی پر افتخار دخت نبی مکرم اسلام به عنوان همسر امیرمومنان افتخار همه بشریت و مخصوصاً زنان عالم شد.

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه حضرت ام البنین گل‌های معطر حضرت زهرا را پرورش داد تا هر کدام از آن‌ها به صحنه‌های شهادت رسیدند، بیان کرد: این خانم در کنار پرورش این گل‌های فاطمی، چهار پسر آورد که در آن‌ها حضرت ابالفضل العباس(ع) بود، این یار و برادر فداکار سالار شهیدان.

وی ادامه داد: این چهار برادر که جلودار آن حضرت اباالفضل العباس(ع) بود به همراه سه برادر دیگر سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را در عاشورا همراهی کردند و همه به شهادت رسیدند.

سردار قاآنی با اشاره به نامگذاری روز وفات حضرت ام البنین به نام گرامیداشت مادران شهدا تصریح کرد: هیچ مادری نداریم که در کربلا و روز عاشورا چهار فرزندش به شهادت رسیده باشد؛ شما باید افتخار کنید که امروز را به نام شما مادران شهدا نامگذاری کرده‌اند چراکه عظمت شما می طلبد چنین روزی را برای گرامیداشت شما اختصاص بدهند.

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به رشادت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی در محور مقاومت تصریح کرد: آن فرمانده‌ وفادار، همراه با همه دلیرمردان جنگید و در اوج به شهادت رسید؛ یاد همه شهدا را گرامی می‌داریم. اگر این ایام مجالس را با نام شهید سلیمانی شروع می‌کنیم، این شهید جلودار شهدای بسیاری بود که او را همراهی می‌کردند.

وی ادامه داد: همه شهدای دفاع مقدس، دفاع از حرم، شهدای امنیت و بقیه شهدا زیر پرچم مقاومت هستند. چون آن‌ها فرزندان معنوی رسول خدا (ص) هستند و خداوند به آن حضرت استقامت را امر فرموده است.

سردار قاآنی با بیان اینکه شهداء، تابعین رسول خدا(ص) بوده و در میدان مقاومت به اشکال مختلف حضور یافتند، خاطرنشان کرد: آن‌ها به امر خدا به بهترین شکل عمل کردند که این ویژگی برای خانواده‌هایشان موجب افتخار است.

وی در پایان گفت: امیدواریم خداوند به ما توفیق عنایت کند تا مسیر نورانی شهدا را تا رسیدن به امام زمان(عج) ادامه دهیم‌.

ارسال نظرات