۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۷۲۷۳۹۰

یادواره ۲۲ شهید مدرسه علمیه امام صادق در قم برگزار شد

یادواره ۲۲ شهید مدرسه علمیه امام صادق در قم برگزار شد
به همت طلاب، اساتید و کادر مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام(مدرسه آقا) یادواره ۲۲ شهید این مدرسه علمیه در قم برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، به مناسبت سالگرد شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، و به همت طلاب، اساتید و کادر مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام(مدرسه آقا)؛ یادواره باشکوهی برای شهدای طلبه و روحانی مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام و شهدای محله برگزار گردید.

در این مراسم که علما، فضلا، اساتید، طلاب و اهالی محل حضور داشتند، مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط قاری نوجوان محمدمهدی غروی آغاز و پس از پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران، تجلیل با شکوهی از خانواده شهدا بخصوص خانواده شهید سیدعلی روحانی صورت گرفت، و فرازی از وصیت نامه شهید سیدعلی روحانی خوانده شد.

پس از پخش کلیپی از سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، فرازی از وصیتنامه ایشان نیز قرائت گردید.

در ادامه مراسم حجت الاسلام محمدجواد مکی از جانبازان دفاع مقدس به سخنرانی و روایتگری جذاب و سوزناک پرداخت، و پس از آن با ورود خادمین حرم حضرت معصومه سلام الله علیها به همراه پرچم گنبد و پخش نمک تبرکی حرم مطهر، مداح اهل بیت کربلایی ابوالقاسم زمانی با مداحی خویش این محفل نورانی را حال و هوای دیگری بخشید.

ارسال نظرات