۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۷۲۷۴۸۴

اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم به مناسبت میلاد حضرت زهرا

اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم به مناسبت میلاد حضرت زهرا
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و روز زن در اطلاعیه ای از مردم برای شرکت در جشن سراسری میلاد کوثر دعوت کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و روز زن در اطلاعیه ای از مردم برای شرکت در جشن سراسری میلاد کوثر دعوت کرد.

اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم  به شرح زیل است:

بسمه تعالی

حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا (س) شخصیت بزرگ و رفیع المنزلتی است که رسول گرامی اسلام (ص) ایشان را با لقب سیده نساء العالمین خطاب کردند. همان کوثر و انسان عظیم القدری که لسان بشریت از توصیف حسن و کمال او بازمانده است. زهرای مرضیه(س) شخصیتی بی بدیل در جایگاه مادری و همسری و خورشیدی تابان در مقام معنویت، فداکاری، روشنگری، عصمت و دفاع از ولایت است.

هفته و روز زن، سالروز گرامیداشت و تکریم شخصیتی است که در دامان او معراج مرد محقق می شود و تأسی او به آن الگوی بی نظیر و عنصر برجسته ملکوتی یعنی صدیقه کبری(س) نقطه رسیدن به کمال و هدایت خواهد بود.

اینک که جبهه تهاجم استکبار مصمم گردیده تا شخصیت پاک و عفیف زن را به دروغ با واژه به ظاهر زیبا و فریبنده آزادی پایمال و در اختیار سیاست های مزوّرانه خود قرار دهد بر زنان مسلمان لازم است تا با حفظ هوشیاری و بصیرت خود این دام های شیطانی را که در غرب نیز به بن بست رسیده، در هم پیچیده و در صراط محکمِ دستورات مبین الهی و قدم گذاشتن در مسیر زهرای اطهر(س) به پیش برود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم ضمن تبریک سالروز میلاد مسعود و سراسر نور بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) و هفته گرامیداشت مقام زن به زنان صبور، قهرمان و پیشتاز شهر قیام و اقامه از عموم مردم ولایتمدار و فاطمی استان قم جهت شرکت در ویژه برنامه جشن میلاد کوثر که روز پنجشنبه ساعت 19:30در مجتمع حضرت امام خمینی (ره) گلزار شهداء برگزار می گردد، دعوت بعمل می آورد.

ارسال نظرات