۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۷۲۷۷۳۹

هدیه ویژه دولت به ۳ خانواده یزدی دارای فرزند چهارقلو

هدیه ویژه دولت به ۳ خانواده یزدی دارای فرزند چهارقلو
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به لزوم اجرای کامل قانون حمایت از جوانی جمعیت گفت: سه خانواده یزدی دارای فرزند چهارقلو مسکن‌دار می‌شوند.

به گزارش گروه جمعیت و تعالی خانواده خبرگزاری رسا، انسیه خزعلی در حاشیه سفر رئیس جمهور به یزد اظهار داشت: حمایت از خانواده‌های پرجمعیت در حوزه مسکن یکی از مسائلی است که در قانون به آن توجه شده و باید زمینه‌ عملیاتی شدن آن به صورت کامل فراهم شود.

وی ادامه داد: از سال گذشته تلاش کردیم این هماهنگی با دستگاه‌های مختلف صورت بگیرد تا به خانواده های دارای چهارقلو در نقاط مختلف کشور به خانواده‌ها مسکن داده شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: در استان یزد از سال گذشته تاکنون سه خانواده با فرزندان چهارقلو داشتیم که امشب به آنها مراجعه کرده و برای مشکل مسکن آنها اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

وی گفت: بحث مسکن خانواده‌های دارای چهارقلو‌ را در بودجه سال آینده قرار دادیم تا برای تامین آن مشکل وجود نداشته باشد و انشاالله با پیگیری‌هایی که انجام می‌دهیم برای سه قلوها و دو قلوها هم برنامه‌ریزی‌هایی خواهیم داشت.

خزعلی در ارتباط با خانواده‌هایی که پیش از تصویب قانون حمایت از جوانی جمعیت دارای چهارقلو و بیشتر هستند گفت: با توجه به محدودیت منابع دولت در حال حاضر امکان لازم برای آنها را نداریم اما پیگیر هستیم که بتوانیم زمینه‌ای برای این موضوع فراهم آوریم.

ارسال نظرات