۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳
کد خبر: ۷۲۷۸۷۷

تخفیف ۲۰ درصدی محصولات مرکز مشاوره سماح

تخفیف ۲۰ درصدی محصولات مرکز مشاوره سماح
مرکز مشاوره اسلامی سماح وابسته به حوزه علمیه از تخفیف ۲۰ درصدی محصولات مرکز سماح به مناسبت ایام میلاد حضرت زهرا(س) و امیرمؤمنان(ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عماد رحیمی در گفت‌وگویی اظهار داشت: مرکز مشاوره سماح حوزه های علمیه اهداف و اغراض گوناگونی را در برنامه های خود تعریف کرده است که پایه و اساس آنها ارائه خدمات مشاوره در عرصه فردی و اجتماعی است.

مسئول واحد پژوهش مراکز سماح گفت: همچنین در نظر استعدادسنجی و مشاوره تحصیلی و پیش از ازدواج فعالیت های ویژه ای دارد.

وی افزود: علاوه بر خدمات مشاوره ای همواره این مرکز در صدد آن بوده که محتوای کاربردی و مهارتی با رویکرد اسلامی در میان قشر عمومی جامعه و قشر مذهبی گسترش پیدا کند، لذا براساس این دیدگاه فعالیت هایی را در دست اجرا دارد.

حجت الاسلام رحیمی تاکید کرد: واحد پژوهش مرکز مشاوره حوزه های علمیه به طور خاص این فعالیت ها را مدنظر قرار داده است و در حال پیشرفت برنامه هاست که یکی از این برنامه ها تولید کتاب های کاربردی و مهارتی با رویکرد اسلامی است که در این زمینه در باب اصلاح کمال گرایی افراطی کتابی با رویکرد اسلامی تدوین شده است یا در راستای اصلاح اهمال کاری کتابی تدوین شده است.

مسئول واحد پژوهش مراکز سماح اظهار کرد: در راستای تحمل فشار روانی بیماری های خاص همانند بیماری سرطان کتابی توسط این مرکز منتشر شده است.

وی با اشاره به اینکه برای خودگاهی کتابی توسط این مرکز تهیه شده و منتشر شده است، افزود: علاوه بر این این مرکز مشاوره در صدد انتشار هرچه بیشتر کتاب هایی با رویکرد اسلامی است که در این رابط با اساتید اهل فن کار کرده است.

حجت الاسلام رحیمی بیان کرد: هر از چندگاهی برای که این برنامه بهتر صورت گیرد، دغدغه ما این است که کتابهای مشاوره اسلامی جای خود را در بین کتاب های روانشناسی سکولار باز کند.

مسئول واحد پژوهش مراکز سماح یادآور شد: عمده کتاب هایی که در حال رد و بدل و فروش در داخل کشور است، کتاب های ترجمه است که عملا با رویکرد سکولار است.

حجت الاسلام رحیمی خاطرنشان کرد: مرکز مشاوره اعتقاد دارد که کتاب های قوی که با روانشناسی اسلامی تهیه شده اند را در جامعه انتشار دهند.

وی گفت: در این راستا ما برنامه هایی برای این مسئله تربیت می دهیم، گاهی مسابقاتی در این راستا انجام می دهیم.

این استاد حوزه گفت: یکی از این برنامه هایی که به مناسبت ولادت مبارک حضرت فاطمه(س) و میلاد حضرت علی علیه السلام برگزار می شود فاصله این دو عید است که طرح تخفیفی عید تا عید می باشد که در این طرح کتاب های مختلفی با تخفیف 20 درصد ارائه می شود.

مسئول واحد پژوهش مراکز سماح خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای تهیه این کتاب ها با تخفیف 20 درصد می تواننند به سایت سامانه سماح یا کانال این مرکز در ایتا با نام «فروشگاه سماح» مراجعه کرده و کتب مورد نظر خود را خریداری کنند.

حجت الاسلام رحیمی یادآور شد: همچنین به صورت حضوری هم تعدادی از این کتاب ها و عناوین در مراکز مشاوره ما در 20 شهر که مرکز مشاوره اسلامی سماح در آنجا فعالیت دارد، ارائه خواهد شد.

مسئول واحد پژوهش مراکز سماح در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: فروشگاه مرکزی ما برای خرید حضوری نیز واقع در قم، خیایان شهدا، کوچه 37 پلاک 16 است که از ساعت 7 صبح تا ساعت 7 شب به دوستان و علاقه مندان خدمت رسانی می کند./1400/

ارسال نظرات