۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵
کد خبر: ۷۲۷۹۵۶
امام جمعه شهرستان قصرشیرین:

هر اقدام حماقت‌آمیز رژیم صهیونیستی، زوال آن را رقم می زند

هر اقدام حماقت‌آمیز رژیم صهیونیستی، زوال آن را رقم می زند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام صالحی گفت: هرگونه اقدام حماقت‌آمیز توسط رژیم جعلی صهیونیسم، زوال این رژیم منحوس را از سرزمین مقدس فلسطین رقم خواهد زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق صالحی در خطبه های این هفته نماز جمعه قصرشیرین با اشاره به تل‌آویو و ماجراجویی جدید اظهار داشت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی در شرایطی ایران را تهدید به‌حمله به ‌تاسیسات هسته‌ای می‌کند که خودش تنها رژیم در منطقه است که دارای بمب هسته‌ای بوده که اتفاقا هیچ نظارتی از سوی هیچ نهاد بین‌المللی را نیز تاکنون نپذیرفته است.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین اظهار کرد: ایران انقلابی با تقویت راهبردی بازدارندگی دفاعی خود آماده هرگونه پاسخ سریع و قاطع و پشیمان‌کننده خواهد بود.

این استاد حوزه گفت: هرگونه اقدام حماقت‌آمیز توسط رژیم جعلی صهیونیسم، زوال این رژیم منحوس را از سرزمین مقدس فلسطین رقم خواهد زد.

حجت الاسلام صالحی افزود: راهبردهای غرب برای محاصره دیپلماتیک ایران در دوران پساآشوب شامل حذف کانال‌های دیپلماتیک، حمله و خنثی‌سازی بازوی نظامی ایران، آغاز روند حذف ایران از نهادهای بین‌الملل و حذف برجام است.

وی اظهار کرد: ایران انقلابی با اعتماد به ‌وعده الهی و تکیه برمردم صبور و نجیب خود و با بهره‌گیری از عمق راهبردی منطقه‌ای و نیز بازدارندگی فعال دفاعی، با هدایت های رهبر حکیم انقلاب اسلامی و وحدت و انسجام ملی، این هجمه سنگین را پشت سرخواهد گذاشت و نشان خواهد داد این غرب است که مجبور است به‌پای میز مذاکره برگردد./1400/

ارسال نظرات