۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹
کد خبر: ۷۲۷۹۵۹
امام جمعه موقت سرپل ذهاب:

قراردادن نام سپاه در لیست تروریستی اقدامی احمقانه است

قراردادن نام سپاه در لیست تروریستی اقدامی احمقانه است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام عسگری گفت: اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست سازمانهای تروریستی اقدامی نابخردانه و احمقانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام عسگری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به مصوبه اتحادیه اروپا اظهارداشت: قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست سازمانهای تروریستی یک اقدام بی خردانه و احمقانه توسط اتحادیه اروپا می باشد.

وی افزود : این نابخردانه روزگار یادشان رفته که اگر سپاه پاسداران و شهدای مدافع حرم نبودند الان اروپای خوش خط و حال زیر دسته های دشنه داعشیان دست و پا می زدند.

خطیب جمعه موقت شهرستان تصریح کرد: دنیا مدیون فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری و فرماندهان سپاه پاسداران و شهدای مدافع حرم بخصوص شهید سلیمانی می باشد.

حجت الاسلام عسگری اذعان داشت: غربیها از پیشرفتهای جمهوری اسلامی در زمینه های هسته ای و نظامی عصبانی بوده و از اقتدار جمهوری اسلامی هراس دارند.

امام جمعه موقت سرپل ذهاب در ادامه به حلول ماه رجب اشاره کرد و گفت: ماه رجب برای اهل ایمان بهار معنویت است.

وی افزود: روزه گرفتن در این ماه ثواب بسیاری دارد و در روایتهای مختلف از ائمه اطهار در مورد ثواب روزه گرفتن در این ماه بسیار سخن گفته اند.

حجت الاسلام عسگری تصریح کرد: جمعه اول ماه رجب به لیله الرغائب مشهور است که فرشتگان به زمین می آیند تا رحمت الهی را به جامعه بشری عرضه نمایند.

 امام جمعه شهرستان همچین گفت: ولادت امام محمد باقر(ع) و شهادت امام هادی علیه السلام از دیگر مناسبت‌های این ماه می باشد./1400/

ارسال نظرات