۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۷۲۸۲۱۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اهتمام داشته باشید

برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اهتمام داشته باشید
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی بیانیه گام دوم را ریل گذاری رهبر انقلاب برای تسریع در ظهور دانست و گفت: گفت: برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اهتمام داشته باشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در جمع اعضای مؤسسه قرآنی عروه الوثقی بیانیه گام دوم را ریل گذاری رهبر معظم انقلاب برای تسریع در ظهور دانست.

وی گفت: برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در فعالیت‌های فرهنگی و نمایشگاهی اهتمام داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تقدیر و تجلیل از فعالیت‌های فرهنگی مؤسسه قرآنی عروه الوثقی و با اشاره به این فرمایش پیامبراکرم(ص) که خداوند همت‌های بلند را دوست دارد، افزود: خداوند همت‌ها و فکر‌های بلند را دوست دارد و از کار‌های پست و فرومایه اکراه دارد.

به گفته وی فعالیت‌های فرهنگی مؤسسه قرآنی عروه الوثقی برای رضایت امام زمان(عج) است که بر خوان و سفره او نشسته ایم و از وجود ایشان همه موجودات حتی ملائکه رزق و روزی دریافت می‌کنند.

وی افزود: حضور در نمایشگاه‌ها و ایجاد غرفه، کتاب، کودک، عفاف و فروش چادر به قیمت کارخانه با دوخت رایگان، رادیو، نمایش زیبائی‌های عصر ظهور، عکاسی، پیرایشگاه، طب سنتی و طبابت رایگان توسط مؤسسه قرآنی عروه الوثقی قابل تقدیر و تجلیل است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین به لزوم ایجاد غرفه بیانیه گام دوم انقلاب در نمایشگاه‌های قرآنی از سوی مؤسسه قرآنی عروه الوثقی تأکید کرد.

وی علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، اسقلال و آزادی، عزت ملی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن و همچنین سبک زندگی اسلامی را از جمله هفت دستور و توصیه رهبر انقلاب در این بیانیه اعلام کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: برای کمک به تعجیل در ظهور هر یک از ما در قبال ریل گذاری‌های ظهور در این بیانیه و هفت توصیه رهبر معظم انقلاب وظایفی از جمله ایجاد غرفه ویژه بیانیه گام دوم انقلاب و ارتباط آن با ظهور در نمایشگاه‌ها را بر عهده داریم.

وی همچنین به لزوم ایجاد غرفه ویژه شهدا و ارتباط آن با امام زمان (عج) با استفاده از ظرفیت‌های هنری توسط مؤسسه قرآنی عروه الوثقی تأکید کرد و افزود: با توجه به چهارصد آیه در قرآن ایجاد غرفه امام زمان یا مهدویت در قرآن با همکاری مسؤول مهدویت ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به ضرورت ایجاد غرفه‌ای در قالب سخنان و احادیث امام زمان(عج) تأکید کرد و اظهار داشت: چنین غرفه‌هایی برای آشنایی نسل جوان و نوجوان با امام زمان(عج) نیاز امروز جامعه اسلامی است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات