۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۷۲۸۲۲۴
تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در بیانیه ای؛

تصمیم پارلمان اروپا بر ضعف، استیصال و انفعال اروپا دلالت دارد

تصمیم پارلمان اروپا بر ضعف، استیصال و  انفعال اروپا دلالت دارد
تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم تصریح کرد: تصمیم پارلمان اروپا مبنی بر قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی بر ضعف، استیصال و انفعال اروپا دلالت دارد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آفرین بر سپاه قهرمان

آفرین بر ارتش مقتدر

آفرین بر نیروی انتظامی همیشه در صحنه

و انتم الاعلون ان کنتم مؤمنین

تصمیم پارلمان اروپا مبنی بر قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی، گذشته از آن که بر ضعف، استیصال و  انفعال اروپا دلالت دارد؛ حاوی پیام های مهمی است که اهم آن به شرح زیر است:

1. ولایت فقیه رکن اساسی انقلاب اسلامی و محور اقتدار جمهوری اسلامی ایران است؛ از این رو است که سپاه پاسداران به عنوان یکی از بازوان توانمند ولایت فقیه در کنار ارتش و نیروهای انتظامی کشور  مورد هجمه قرار می گیرد.

2. پاسداران انقلاب اسلامی که برآمده از دل مردم این مرز و بوم اند، در حفظ شعارهای انقلاب، تبیین و روشنگری، کادرسازی و تربیت افراد شایسته و صالح برای نظام مدیریتی کشور و بالاخص در ارتقاء بُعد معنوی و توکل بر قدرت لایزال الهی، توانسته‌اند به درستی رسالت خویش را تحقق بخشند؛ به گونه‌ای که عصبانیت طاغوت و طاغوتیان را در پی داشته است.

3.قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف به ویژه امنیت که محصول نوآوری و خلاقیت در نیروهای مسلح از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است در کنار ورود پرتوان در عرصه های گوناگون خدمات اجتماعی مانند کمک رسانی در زلزله، سیل،کرونا، برف و امثال آن در محرومیت زدایی از چهره کشور و همچنین حضور مقتدرانه در جهت تقویت جغرافیای مقاومت در منطقه که به خوبی در مواجهه با داعشِ ساخته و پرداخته غرب خود را نشان داد، همه و همه حکایت از پویایی و نشاط این نهاد مقدس دارد و می‌رساند که از آسیبِ محافظه کاری که دامنگیر نیروهای نظامی دیگر کشورهاست، مبرا است.

تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم با تقدیر از زحمات شبانه روزی و مخلصانه یکایک پاسداران انقلاب اسلامی که با هم افزایی با دولت، قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی و نیزهماهنگی تام با دیگر نیروهای مسلح به حفظ انقلاب اسلامی مبادرت می ورزند؛ به آن ها که در داخل و خارج به دنبال تضعیف این نهاد مقدس هستند اعلام می دارد تا زمانی که سپاه جوشیده از دل ملت با اتکاء به قدرت و عزت لایزال الهی قدم بر می دارد؛ هیچ فرد، گروه یا دولتی توان وارد کردن خدشه ای بر آن نخواهد داشت و راه سپاه در خلق حماسه های جاودان در صحیفه انقلاب پرافتخارتر از گذشته ادامه خواهد یافت.

دبیرخانه تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم

ارسال نظرات