۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۷۲۸۳۴۷
کتاب‌نما؛

چاپ بیست و دوم کتاب جهاد تبیین منتشر شد

چاپ بیست و دوم کتاب جهاد تبیین منتشر شد
در سالگرد انتشار کتاب «جهاد تبیین»، چاپ بیست و دوم این کتاب با محتوای به روزرسانی شده توسط انتشارات انقلاب اسلامی روانه‌ی بازار نشر شد.

به گزارش گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، در سالگرد انتشار کتاب «جهاد تبیین»، چاپ بیست و دوم این کتاب با محتوای به روزرسانی شده توسط انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌ العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) روانه‌ بازار نشر شد.

«جهاد تبیین» موضوعی است که در بیانات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای بارها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته و رهبر انقلاب اسلامی ابعاد مختلف آن را توصیف کرده‌اند. از منظر ایشان، کار انقلاب از اساس با تبیین، روشنگری، بیان منطقی، مستدل و دور از جنجال بوده و بدون تبیین، قطعا هیچ فکری و هیچ اندیشه‌ی متقنی، توفیق رواج و اعتقاد عمومی را پیدا نخواهد کرد. رهبری از این حرکت روشنگرانه با عنوان «جهاد» یاد می‌کنند و «جهاد تبیین» را یک فریضه قطعی و فوری می‌دانند و در این عرصه، هرکسی که می‌تواند باید اقدام کند و سکوت در برابر تحریفات جایز نیست.

کتاب «جهاد تبیین» که توسط حجت الاسلام «سعید صلح میرزایی» گردآوری و تدوین شده، نخستین بار در اواخر دی ماه سال گذشته منتشر شد و در حال حاضر، با انتشار 55 هزار نسخه از این کتاب، چاپ «بیست و دوم» آن در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

لازم به ذکر است، ۳۲ صفحه شامل بیانات یک سال اخیر رهبر معظم انقلاب در موضوع «جهاد تبیین» در چاپ جدید به کتاب اضافه شده و چاپ بیست و دوم، در ۴۱۶ صفحه منتشر شده است.

علاقه مندان جهت تهیه کتاب می توانند به درگاه مجازی انتشارات انقلاب اسلامی مراجعه فرمایند.

 

چاپ بیست و دوم کتاب جهاد تبیین منتشر شد

ارسال نظرات