۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۷۲۸۳۶۱

گزارشی از هم اندیشی مسئولان مراکز تخصصی حوزوی قم با محوریت پاسخگویی به شبهات

گزارشی از هم اندیشی مسئولان مراکز تخصصی حوزوی قم با محوریت پاسخگویی به شبهات
دومین نشست هم اندیشی مسئولین مراکز تخصصی حوزوی قم و مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه با موضوع بررسی ظرفیت ها و راهکارهای کارآمد درپاسخ به شبهات برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، دومین نشست هم اندیشی مدیران و معاونین مراکز تخصصی حوزوی قم و مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه های علیمه، با حضور معاونت فرهنگی شهرک مهدیه، نماینده حوزه علمیه خواهران و مدیر مؤسسه جهانی ولایت به عنوان مهمان ویژه این جلسه و به میزبانی مؤسسه آموزش عالی امام رضا علیه السلام برگزار شد.

حجت الاسلام شمس الله مریجی، مدیر مؤسسه آموزش عالی امام رضا علیه السلام در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم، به تشریح جایگاه و تأثیر مؤسسه امام رضا(ع) در بدنه حوزه علمیه و معرفی ظرفیت های مختلف این مؤسسه در عرصه های علمی و تبلیغی پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام محمدباقر پورامینی، مدیر مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه، با تبیین فعالیت ها وظرفیت های بالفعل مرکز مطالعات، بر زمینه های همکاری این مرکز با مؤسسات و مراکز تخصصی تأکید نمود.

سپس حجت الاسلام محمد جواد یاوری، معاون آموزش مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع) به ارائه پیشنهاداتی در زمینه شناخت اولویت ها و چگونگی پاسخ گویی به شبهات مختلف پرداخت.

حجت الاسلام سید جعفر علوی، مدیر مؤسسه جهانی ولایت نیز به عنوان مهمان ویژه این نشست، بخش های مختلف و فعالیت های مؤسسه جهانی ولایت همچون شبکه ماهواره ای این مؤسسه را معرفی کرده و به طور تفصیلی به ظرفیت سامانه رصد مؤسسه ولایت با نام «سامانه رصد هیایو» پرداخت؛ این سامانه به منظور رصد شبهات در فضای افراد و کاربران فضای مجازی به زبان های فارسی و عربی تاسیس شده است.

ارسال نظرات