۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۷۲۸۴۹۰
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم خبر داد؛

اجرای پویش «این دو کتاب را می‌خوانم» در قم

اجرای پویش «این دو کتاب را می‌خوانم» در قم
مدیرکل اوقاف استان قم از اجرای پویش «این دو کتاب را می‌خوانم» با محوریت مفاهیم نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه به مناسبت برگزاری مسابقات نهایی معارفی قرآن کریم در قم خبر داد.

به‌ گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عباس اسکندری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم اظهار کرد: امسال و برای نخستین بار، مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری معارف قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، به میزبانی استان قم برگزار خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس پویشی با عنوان «این دو کتاب را می‌خوانم» با محوریت مفاهیم نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه به همت اوقاف استان قم طراحی و توسط شهرداری اجرایی و در سطح شهر اکران شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه هدف از اجرای این پویش، ترویج مفاهیم این دو کتاب مهم بوده است گفت: مجموعه‌ای از پوسترها و طرح‌های گرافیکی شامل اطلاع‌رسانی در مورد برگزاری مسابقات معارفی و همچنین بیان نکاتی کوتاه، آموزنده و کاربردی از نهج البلاغه و متن ادعیه مختلف موجود در صحیفه سجادیه، طراحی و در کانال‌ها و صفحات اختصاصی و عمومی منتشر شده است؛ علاوه بر این شهرداری قم نیز نسبت به چاپ و اکران آنها در قالب بنر در سطح شهر اقدام گسترده‌ای داشته است.

وی ادامه داد: سعی شده در این مجموعه از تصاویر مرتبط و در عین حال ساده و قابل فهم برای عموم مخاطبان استفاده شود ضمن اینکه نکات و جمله‌های استخراج شده نیز بسیار کوتاه هستند تا در یک نگاه قابل خواندن و درک کردن باشند.

ارسال نظرات