۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۷۲۸۵۳۷
مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس کرمانشاه:

دیدار با مقام معظم رهبری در روز ملی کرمانشاه از مطالبات مردم استان است

دیدار با مقام معظم رهبری در روز ملی کرمانشاه از مطالبات مردم استان است
کرمانشاه ـ سردار خوشبخت گفت: دیدار با مقام معظم رهبری در روز ملی کرمانشاه از مطالبات مردم استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار بهروز خوشبخت امروز در شورای اداری شهرستان اسلام‌آبادغرب که با حضور مسئولین و جمعی از خانواده معظم شهدا در محل یادمان مرصاد برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: مقام معظم رهبری جهاد تبیین را فریضه ای واجب، قطعی، فوری فرمودند و مکررا تأکید فرمودند.

سردار بهروز خوشبخت عنوان کرد: در استان کرمانشاه به عنوان پیشانی جنگ که جنگ در این استان آغاز شده و در این استان خاتمه یافته و همه باید در رابطه با دفاعمقدس مقدس مطالبه‌گر باشیم.

وی بیان داشت: در استان های مختلف که از خط عملیاتی دفاع مقدس فاصله دارند اما بهره برداری بیشتری نسبت به موزه های دفاع مقدس دارند، استان کرمانشاه سه موزه فرهنگی داردکه یکی همین مرصاد و موزه کرمانشاه در حال ساخت و موزه گیلانغرب در حال تکمیل است که نیاز به بهره برداری است.

سردار خوشبخت عنوان کرد: مرصاد می توانست سرنوشت انقلاب را تغییر دهد لذا باید در این زمینه بیشتر تبیین صورت گیرد اما نسل جدید ما با مفاهیم مقاومت بیگانه هستند لذا باید بستری فراهم شود که دانش آموزان و دانشجویان در قالب اردوهای راهیان نور به یادمان مرصاد تشریف بیاورند تا رشادت رزمندگان ما برای نسل جدید تبیین شود.

مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه از مطالبه مردم کرمانشاه و درخواست دیدار مردم استان با مقام معظم رهبری در روز ملی کرمانشاه(پنجم مرداد) سخن گفت و ابراز امیدواری کرد با پیگیری استاندار کرمانشاه و نماینده ولی فقیه در استان این امر محقق شود./1400/

ارسال نظرات