۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۷۲۸۷۰۶
مسئول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات لرستان:

جهاد تبیین فرصتی برای بصیرت افزایی و مقابله با توطئه های دشمن است

جهاد تبیین فرصتی برای بصیرت افزایی و مقابله با توطئه های دشمن است
سپهوند جهاد تبیین را رسالتی خطیر بر دوش همگان عنوان کرد و گفت: فعالیت و حضور در عرصه جهاد تبیین فرصتی برای بصیرت افزایی و مقابله با توطئه های دشمن است.

به گزارش خرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، تیمور سپهوند، ظهر امروز، در همایش 300 نفری بصیرتی با موضوع جهاد تبیین بین ناظران ایثارگر خرم آباد و چگنی با بیان اینکه همه ما در عرصه جهاد تبیین رسالت خطیری بر دوش داریم، گفت: البته وظیفه روحانیت سنگین تر است چون در مسائل دینی، فرهنگی و اجتماعی، اشراف بیشتری دارند باید در جهاد تبیینی که رهبر معظم انقلاب فرمودند، حضوری فعالانه داشته باشند.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات لرستان با بیان اینکه اساتید حوزه و دانشگاه باید به صورت منطقی توطئه های دشمن را مطرح کنند و در جامعه آگاهی بخشی صورت گیرد، افزود: باید مردم و افکار عمومی را آگاه کنیم، اگر آگاهی و معرفت افزایی صورت گیرد، توطئه های دشمن خنثی می شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از توطئه های مهم دشمن در حوادث اخیر این بود که فضای امنیتی دراز مدت، طولانی و مداوم را در کشور به وجود بیاورد، ناامنی ایجاد کند، گفت: نتیجه ناامنی تعطیل شدن مراکز فرهنگی و دانشگاه ها، مراکز اقتصادی، مراکز تولیدی و کسب و کار مردم بود.

سپهوند بیان کرد: هدف دشمن از این اتفاقات این بود که در مقابل نیروهای رزمنده و بسیجی بخواهند عکس العمل محکم داشته باشند و مجروحین و کشته سازی به وجود بیاید و از این کشته سازی دشمن بخواهد تبلیغات خود را به کار گیرد.

وی یادآور شد: در حوادث اخیر دشمن قصد داشت فضای مجازی، اینترنت و ماهواره ها را علیه نظام فعال کند و در راستای براندازی انظام اقدام کند، اما نظام اسلامی در مقابل اینها حضور فعال داشتند و با تصمیم گیری های به موقع توطئه دشمن خنثی شد.

سپهوند با تأکید بر اینکه بدانید دشمن در اتاق های فکرش برنامه ریزی می کند تا در زمانی دیگر باز شعله های آتش خود را علیه نظام روشن کند، گفت:  حضور فعالانه، تبیین ابهامات و مشکلات می تواند توطئه های دشمن را خنثی و آنان را مایوس کند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات