۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۷۲۸۷۱۴

«در آغوش درخت» آماده نمایش شد

«در آغوش درخت» آماده نمایش شد
فیلم سینمایی «در آغوش درخت» روایتی دراماتیک و مینیمال از یک خانواده، اولین ساخته سینمایی بابک خواجه پاشا، آماده نمایش در جشنواره فیلم فجر شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، نسخه نهایی فیلم سینمایی «در آغوش درخت» روایتی دراماتیک و مینیمال از یک خانواده، به نویسندگی و کارگردانی بابک خواجه پاشا و تهیه‌کنندگی سجاد نصرالهی نسب، با نزدیک‌شدن به موعد برگزاری چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر، آماده و تحویل دبیرخانه این جشنواره شد.

این فیلم نخستین همکاری سازمان سینمایی سوره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محسوب می‌شود که روایتی دراماتیک، ملتهب و مینی‌مال از آخرین تلاش‌های یک خانوادهٔ در آستانهٔ فروپاشی را به تصویر می‌کشد. بابک خواجه پاشا در اولین تجربه ساخت فیلم سینمایی‌اش و در ادامه سینمای فراتهران، برای خلق داستانی شاعرانه و ترکی، قصه خود را در آذربایجان غربی جلوی دوربین برده است.

همزمان با اعلام این خبر، از تازه‌ترین تصاویر این فیلم رونمایی به عمل آمد. جواد قامتی، مارال بنی‌آدم، روح‌الله زمانی، اهورا لطفی و رایان لطفی بازیگران «در آغوش درخت» را تشکیل می‌دهند.

همچنین برای اولین‌بار خلاصه داستان این فیلم سینمایی منتشر شد که در شرح آن آمده است: "بحران پیچیده زندگی کیمیا و فرید که دوازده سال از ازدواج‌شان می‌گذرد، جهان زیبای فرزندانشان را بهم می‌ریزد. کودکانی که هیچ چیز جز سادگی و مهربانی را در زندگی نمی‌شناسند." 

ارسال نظرات