۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۷۲۸۷۲۰

برگزاری هم اندیشی خانواده شاهد و ایثارگر جامعةالزهرا

برگزاری هم اندیشی خانواده شاهد و ایثارگر جامعةالزهرا
هم اندیشی خانواده شاهد و ایثارگر جامعة الزهرا(س) با موضوع «جهاد تبیین» با حضور ۲۰۰ نفر از اساتید، طلاب و کارمندان این مؤسسه در سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها برگزار شد.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، هم اندیشی خانواده شاهد و ایثارگر جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها با موضوع «جهاد تبیین» با حضور ۲۰۰ نفر از اساتید، طلاب و کارمندان خانواده شاهد و ایثارگر در سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

در این مراسم که در دو نوبت صبح و ظهر برگزار شد، خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها، خانم ریحانه حقانی معاون پژوهش، خانم افتخار یوسفی معاون آموزش و تربیت، خانم معصومه شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی و جمعی از مدیران جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها نیز حضور داشتند و موضوع جهاد تبیین مورد گفتگو قرار گرفت.

خانم برقعی و خانم شریفی در این نشست به اهمیت جهاد تبیین و لزوم فعالیت خانواده شاهد و ایثارگر در این عرصه اشاره کردند و در ادامه خانم مریم اسماعیلی مدیر کانون خانواده شاهد و ایثارگر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، شیوه فعالیت های اعضای این کانون را شرح داد.

شرکت کنندگان در این هم اندیشی به ۶ گروه تقسیم شده و به مباحثه در عرصه جهاد تبیین پرداختند و در ادامه، نماینده هر یک از گروه ها به ارائه بحث درباره عرصه‌های جهاد تبیین، خاکریزها، راهبردها و راهکارهای عملیاتی در عرصه جهاد تبیین پرداختند.

خانم حقانی معاون پژوهش و خانم شریفی پس از ارائه نمایندگان گروه‌ها، به جمع بندی مباحث ارائه شده پرداختند.

پس از نماز ظهر و عصر، کارگاه «نقشه جهاد تبیین» با حضور حجت‌الاسلام مصطفی طالبی برگزار شد، که به موضوع «جهاد تبیین» در منظومه فکری رهبر معظم انقلاب و نقش رسانه در جهاد تبیین پرداخت.

ارسال نظرات