۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۷۲۹۱۰۷

بخش‌های از کتاب «عمّار انقلاب» از امروز در صفحه پاورقی روزنامه کیهان

بخش‌های از کتاب «عمّار انقلاب» از امروز در صفحه پاورقی روزنامه کیهان
روزنامه کیهان برای آنکه سهمی در زنده نگه داشتن جهت‌گیری و راه آیت الله مصباح یزدی داشته باشد؛ بخش‌هایی از کتاب «عمّار انقلاب» را از امروز در صفحه پاورقی چاپ می‌نماید.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، کتاب «عمار انقلاب؛ حیات‌نامه فکری و سیاسی علامه محمدتقی مصباح یزدی، از هنگام تولد تا پیروزی انقلاب اسلامی(۱۳۵۷-۱۳۱۳)» در آستانه دومین سالگرد ارتحال علامه محمدتقی مصباح یزدی، توسط بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی در معرض انتشار قرار گرفته است.

این اثر به قلم سهراب مقدمی شهیدانی نگارش یافته و در آن برای نخستین‌بار برخی‌ ناگفته‌های تاریخی و اسناد تازه‌یاب منتشر شده است که بسیاری از ابهامات تاریخی را حل و فصل می‌کند. رویکرد تبیینی و مستندنگارانه کتاب، موجب آن شده که حیات‌نامه آیت‌الله مصباح یزدی را در دل تحولات تاریخی پیرامونی روایت کند و از این رو، خوانندگان با مطالعه این اثر به اطلاعاتی گسترده دست می‌یابند که آنان را به دل تاریخ پرحادثه دهه ۴۰ و ۵۰ خواهد برد.

به همین مناسبت، روزنامه کیهان برای آنکه سهمی در زنده نگه داشتن جهت‌گیری و راه این عالم برجسته داشته باشد؛ بخش‌هایی از کتاب تازه منتشر شده «عمّار انقلاب» را از امروز در صفحه پاورقی تقدیم نگاه مخاطبان گرامی می‌نماید.

نوبت چاپ: شنبه/ دوشنبه/ چهارشنبه/ صفحه ۶ کیهان

بخش‌های از کتاب «عمّار انقلاب» از امروز در صفحه پاورقی روزنامه کیهان

ارسال نظرات