۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۷۲۹۲۶۴

نشست صمیمی و عمومی رئیس مرکز خدمات حوزه‌ های علمیه با طلاب برگزار شد

نشست صمیمی و عمومی رئیس مرکز خدمات حوزه‌ های علمیه با طلاب برگزار شد
نشست صمیمی و عمومی حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی با حضور اساتید، طلاب حوزه های علمیه، مدیران ارشد و مسئولان نهادهای حوزوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست صمیمی و عمومی حجت الاسلام والمسلمین سید جمال الدین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه در زیرزمین مدرسه فیضیه برگزار شد.

در این نشست که با حضور اساتید، طلاب حوزه های علمیه، مدیران ارشد و مسئولان نهادهای حوزوی برگزار شد، برخی از طلاب و اساتید به ارائه پیشنهادات و انتقاداتی درباره تقویت ارائه خدمات به طلاب، اساتید و نخبگان حوزه های علمیه مطرح کردند که مورد استقبال رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه قرار گرفت.

برخی از صحبت هایی که طلاب و اساتید در این نشست مطرح کردند عبارتند از:

درخواست ارائه خدمات بیشتر به طلاب علوم دینی و افزایش حقوق بازنشستگی طلاب.

لزوم اطلاع رسانی برای شناخت طلاب و روحانیون از خدمات مرکز خدمات در زمینه های مختلف.

دغدغه های مالی اساتید حوزه های علمیه و لزوم تصویب قوانین حمایتی لازم از اساتید.

عدم سطح بندی اساتید در پرداختی ها و لزوم تجدید نظر در سبک پرداختی های یکنواخت به اساتید.

درخواست استمرار نشست‌های متعدد و مستمر توسط مرکز خدمات حوزه های علمیه با گروه‌های مختلف حوزوی و شنیدن دغدغه ها و انتقاد و پیشنهادات آنان.

حل معضل جدی و فراگیر مسکن ملی طلاب علوم دینی و ارائه خدمات بیشتر به این افراد در جهت خانه دار شدن آنان.

در پایان این مراسم نیز رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه ضمن تشکر و قدردانی از پیشنهادات و انتقاداتی که در نشست مطرح شد به تشریح برخی از خدمات حوزه های علمیه در زمینه‌های گوناگون پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی بیان داشت: هدف ما ارئه خدمت به طلاب و روحانیون معزز است و برای رسیدن به این هدف از تمامی انتقادات و پیشنهادهای طلاب و اساتید گرامی برای ارائه خدمات بیشتر و هدفمند به روحانیون استفاده خواهد شد.

ارسال نظرات