۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۷۲۹۲۷۵

آغاز به کار دوره توانمندسازی طلاب بسیجی برای جهاد تبیین

آغاز به کار دوره توانمندسازی طلاب بسیجی برای جهاد تبیین
دوره دو روزه توانمندسازی طلاب و روحانیون بسیجی به منظور اعزام برای جهاد تبیین با عنوان "والفجر" در قم آغاز بکار کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت و خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سعید صلح میرزایی، نویسنده کتاب «جهاد تبیین» صبح امروز طی سخنانی در این دوره که در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران در حال برگزاری است، با اشاره به اهمیت نقش طلاب و روحانیون در عرصه جهاد تبیین ابراز داشت: یکی از مهم ترین رسالت های حوزویان به خصوص طلاب و روحانیون انقلابی، اهتمام ویژه در زمینه جهاد تبیین است کما این که پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز به برکت همین احساس مسئولیت ها در این زمینه بوده است.

وی افزود: این که چرا به تعبیر مقام معظم رهبری در حال حاضر نیاز به جهاد تبیین به عنوان فریضه فوری و قطعی داریم خودش نیاز به ساعت ها بحث و تبیین دارد، اما آن چه مهم است این که بدانیم حتی در شرایط عادی نیز نیاز به تبیین داریم چه برسد به شرایط امروز که تحت تهاجم رسانه ای، فکری و تبلیغاتی دشمن هستیم و ضرورت جهاد تبیین در این راستا بیش از پیش است.

این نویسنده و پژوهشگر حوزوی همچنین گفت: دشمنان با تکیه بر علوم انسانی غربی می خواهند افرادی در داخل کشور تربیت شده و در آینده مسئول و مدیر شوند که رویکردشان جهادی و اسلامی نیست و همین ها بتوانند اهداف دشمنان را دنبال کنند.

حجت الاسلام والمسلمین صلح میرزایی با بیان این که نفوذ جریانی دشمن به معنای به همین ریختن محاسبات مردم و مسئولان است،خاطرنشان کرد: در فتنه اخیر که باید آن را جنگ ترکیبی دانست، برخی خواص را شاهد بودیم که حتی معتقد بودند که کار نظام یکسره است، چرا که این ها تحت تأثیر القائات رسانه ای دشمن قرار گرفته و دچار خطا در محاسبات شده بودند.

وی ادامه داد: جهاد تبیین برای این است که زنجیره تواصی برقرار شده و به این وسیله توطئه های دشمن خنثی شود، کما این که معتقدیم وظیفه انسان مؤمن این است که تواصی به صبر و تواصی به حق داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین صلح میرزایی بیان داشت: در این یکی دو سال به لطف الهی و تأکیدات مقام معظم رهبری، هم در زمینه تولید محتوا و هم انتشار آن از سوی جبهه انقلابی شاهد تحول و رشد قابل توجهی بوده ایم که البته نباید به همین میزان بسنده کرد.

وی افزود: به برکت تبعیت از فرمان ولی، به یک قدرت رسانه ای خوبی دست یافته ایم که تا حدی این مساله توانسته به خنثی سازی توطئه های دشمن به ویژه در فتنه اخیر منجر شود.

ارسال نظرات