۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۷۲۹۳۵۰

بیانیه دعوت جامعه الزهرا از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی۲۲بهمن

بیانیه دعوت جامعه الزهرا از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی۲۲بهمن
جامعه الزهرا(س) در بیانیه ای ۲۲ بهمن را یادآور مجاهدت مردم ایران در مبارزه با ظلم و تباهی عنوان کرد و از همه اقشار جامعه برای حضور در این رویداد دشمن شکن دعوت کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، دهه مبارک فجر و یوم‌الله۲۲بهمن، یادآور مجاهدت، ایثار و حماسه بزرگ ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به رهبری مرجعیت شیعه حضرت امام خمینی (ره) و جان‌فشانی شهیدان والامقام است.

نهضت بیدارگر امام خمینی(ره) تجربه‌ای نوین در رویارویی تمدن پوشالی غرب و اسلام و سرآغاز بیداری ملت‌ها در برابر استعمارگران و ستمگران تاریخ بود. انقلاب اسلامی ایران همچون نسیمی حیات‌بخش، امکان تحقق استقلال، آزادی، قطع وابستگی از بیگانگان و مبارزه با ظلم و جهالت را بر دل مردم جهان دمید و نمونه‌ای از حکومت و مردم‌سالاری دینی را با حضور همه اقشار جامعه به‌ویژه زنان مؤمن، انقلابی و خانواده‌مدار به جهانیان عرضه کرد.

کارکنان، اساتید و خیل کثیر طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام با  سلام و صلوات بر روح بلند بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی، همچون گذشته، استوار و مصمم همراه با آحاد مردم فداکار ایران اسلامی با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بر عهد و پیمان خود با شهدای والامقام و امامین انقلاب تأکید کرده و با صدایی رسا اعلام می‌دارند که توطئه‌های دشمنان و ستمگران به‌ویژه آمریکای جنایتکار و اسراییل غاصب خللی در اراده آنان ایجاد نخواهد کرد و تا ظهور منجی عالم بشریت در مسیر آرمان‌های انقلاب از بذل جان و مال خویش دریغ نخواهند نمود.

سیده زهره برقعی
مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام

ارسال نظرات